Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ska köpa iSkin till min 4G men har beslutsångest. Några som har här och kan fotografera lite så man kan få se hur de ser ut i verkligheten? Tänker på att färgerna inte lär vara lika skarpa som på iskins sida.
Ska köpa iSkin till min 4G men har beslutsångest. Några som har här och kan fotografera lite så man kan få se hur de ser ut i verkligheten? Tänker på att färgerna inte lär vara lika skarpa som på iskins sida.
Fick mitt iSkin eVo2 idag till en 4G 20GB, valde den "transparenta" (kallat "Artic"). Bilden är tagen med en T630 så bilden är inte i alltför hög kvalité
Min första upplevelse var att iPoden såg mindre flashig ut med iSkinen men idag 2 månader senare så tycker jag precis tvärtom. Nu visar jag hellre min iPod med den Ljusblåa skinen än utan!
Midas: Grymt! Hoppas att du blir riktigt nöjd med ditt iSkin! Det enda som gjorde mig besviken i början var att det fastnade en massa smuts på skinnen, men det var bara att ta disktrasan och torka bort. Efter att ha torkat av den några gånger så försvinner "klibbigheten" så då är det inte längre något problem.