Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Två iPods, samma dator

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag hade tidigare en 15gb 3g iPod, den har jag nu sålt o jag får min 40gb 4g om ungefär en vecka. Nu undrar jag lite hur det går till när man ska ha en andra iPod på datorn. Jag har hört att man bara kan ha en iPod på datorn samtidigt. Skitsnack eller sant? För eftersom 15gb är kvar i hushållet vill jag även kunna ändra lite låtar på den. Och om inte så har jag även hört att iPoden låser sig till en datorn, hur gör jag då om jag vill använda en annan dator till min 15gb? Krångligt blev det, men jag undrar helt enkelt vilka problem som kan uppstå när man har två iPods på samma dator.

Jag har aldrig haft problem med flera iPods på samma dator. Det är bara att köra på.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-10-07 13:42

Inga problem, du kan till och med ha dem inkopplade samtidigt. Men tänk på autosynkningen...

Okej det låter ju bra. Ville bara kolla så att allt är klart när den nya kommer

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-14 10:59

Hur är det med 2 st iPod 4G och en Mini? Nåra problem att koppla dem till samma PB?

Hur stänger man av autosync!

Ursprungligen av williamos:

Hur stänger man av autosync!

När iPoden är ansluten så går du in på iPod inställingar, där finns en bock-ruta!

Ursprungligen av erikohman:

När iPoden är ansluten så går du in på iPod inställingar, där finns en bock-ruta!

Går ju inte, den börjara ju synka om man kopplar in iPoden, de går ju inte att först koppla in den sen ta bort autosynkningen direkt efter!

Ja, om du ställde in autosynk första gången så. Men sedan när den synkat går det att ta bort auto-synk.

Att tänka efter före är en god strategi, liksom RTFMS.

1
Bevaka tråden