Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leveranstid?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag är på gång att köpa en ipod 4G 20 GB. Ungefär hur lång tid tar det från beställning till leverans?

Hej! Det tar c:a 2 veckor.

Ok, och om man beställer en med gravering tar det längre tid antar jag?

• Medlem
  • Täby
  • 2004-10-08 00:55

Två veckor med gravyr tog det för mig. En iPod 40GB

• Oregistrerad
  • 2004-10-08 10:20

tror ni det tar längre tid om man beställer flera iPods samtidigt? Skall beställa 5st 40Gb.

Ursprungligen av calotrix:

tror ni det tar längre tid om man beställer flera iPods samtidigt? Skall beställa 5st 40Gb.

Bara nyfiken.. Varför så många? :rolleyes:

Calotrix: Det har jag väldigt svårt att tro.

• Oregistrerad
  • 2004-10-08 13:45

Driver en reklambyrå med 5st anställda, vi behöver ofta ta med jobb hem över helgen etc. Jag tyckte därför att det var en utmärkt ide att skaffa en Pod till var och en, eller vad tycker ni! Visst fickminnen eller pocketdrives hade kanske funkat till viss del men vem fan vill ha det när det finns ipod Så passar den fint på skrivbordet intill cinemadisplayen och G5an osså! Så nu e jag redit otålig, väntan är lång även om det bara gäller två veckor som ni säger haha,...

Bra idé! Det är sånt som får folk att vilja stanna!

Det är alltså ingen stor skillnad på om man beställer en med eller utan gravyr?

• Oregistrerad
  • 2004-10-08 14:25

hehe, ja visst är det!

jadu Carl-johan, skall man tro folket här då så tar det ca 2-3veckor, om du tar gravyr eller ej spelar nog ingen större roll. Diffen i leveranstider beror nog snarare på tillgång och inte på gravyr isf.,..

Ok, perfekt. Är inte hemma nästa vecka så 2-3 veckor är precis lagom (får ju längta ett tag, alltid trevligt).

• Oregistrerad
  • 2004-10-08 14:40

ja,.. visst är väntan underbar!!

1
Bevaka tråden