Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod startar av sig själv?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-10-02 11:12

Tja!

Jag är så jävla less och förbannad nu. Min iPod startar av sig själv lite närsomhelst och börjar spela, och det är så sjukt störande när den varit igång hela natten sen när man vaknar och ska till skolan så är det slut på batterier.

Händer detta er också? Och kan det ha nått att göra med att jag har en fjärrkontroll till min iPod, det var då jag började upptäcka det hela.

Förresten så har jag låst knapparna på både iPoden och dosan när jag stänger av den så det är inte nån knapp som blir itryckt.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-02 18:07

nån har väl nått svar?

  • Oregistrerad
  • 2004-10-06 16:01

jag har också det problemet. Det är ju jävligt störande men jag har inte en aning om vad det beror på. För mig har det inte med fjärrisen att göra iaf. eftersom jag inte använder den. Det man borde göra är väl att skicka in den på service men det känns ju så jävligt att lämna sin älskling i okända händer så lång tid

jag har en 3g ipod 20gb.. har du samma?

  • Oregistrerad
  • 2004-10-06 16:39

Någon har skojat med dig och satt på alarmet?

  • Oregistrerad
  • 2004-10-07 01:07

hmmm.. ringer det samma tid nästa dag fast man stängt av det? jag kan ju fan inte kolla nu för jag glömde min ipod hos en polare.. om det är det problemet så är det ju skrattretande.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-07 14:01

Eller hur? Det är ju det äldsta iPodskämtet som finns

iPod skämt ?? hehe har jag aldrig hört tyalas om?

  • Medlem
  • 2004-10-07 15:37

Jag är helt säker på att det hela har en övernaturlig förklaring. Din Ipod är besatt av demoner! :eek:

  • Medlem
  • 2004-10-10 14:20

har också det problemet och det är inte alarmet som spökar! ska skicka in den på service kommande vecka. har också en 3g 20gb ipod!

Min Ipod stannar av sig själv...och det är inte batteriets fel...

  • Oregistrerad
  • 2004-10-11 22:17

haha men vafan! jag har juh en 20gb 4g, ska fan kolla om det är alarmet.. nej! jag återställde juh ipoden idag haha men om et var den som orsakade alla kalla morgnar till skolan utan musik.. ja då vet jagi tne vad jag ska ta mig till!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-12 19:57

hmmm... mitt alarm var på.. var nog det morrr..gruff..

får se om det funkar nu..

  • Oregistrerad
  • 2004-10-12 23:10

haha det var säkert det för mig, för jag hade en dum ide att prova alarmet, har inget minne av att jag tog bort det

  • Oregistrerad
  • 2004-10-18 02:58

hihihi tänk vad ett litet alarm kan ställa till.. nu sätter den inte på sig själv längre

edit: fast det var demoner som satte på larmet.

1
Bevaka tråden