Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

två små frågor

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

1) stör mig enormt på den låga volymen i mini. läste någonstans om en fix för detta, men minns inte namnet. finns det någon vänlig själ därute som kan bistå? :rolleyes:

och 2) batteritiden, efter en timmes laddning till 80&, hur länge kan man sedan använda mini med kontinuerlig uppspelning utan att behöva ladda igen?

Om du använder sökfunktionen och knappar in "volym" så kommer du hitta en massa trådar om hur man tar bort volymbegränsningen

Ursprungligen av Mikael S:

Om du använder sökfunktionen och knappar in "volym" så kommer du hitta en massa trådar om hur man tar bort volymbegränsningen

tack, var lite lat

ang. batteritiden har jag dock fårtt så många olika uppgifter. någon som har riktig erfaranhet?

iMOD heter det. Provde själv för en vecka sen vart fett bra

Ursprungligen av Puckofisk:

1) stör mig enormt på den låga volymen i mini. läste någonstans om en fix för detta, men minns inte namnet. finns det någon vänlig själ därute som kan bistå? :rolleyes:

och 2) batteritiden, efter en timmes laddning till 80&, hur länge kan man sedan använda mini med kontinuerlig uppspelning utan att behöva ladda igen?

om jag inte är helt ute o cyklar så är 80% av 8h = 6.4h ?
så nånstanns i närheten av 6.4 timmar borde du kunna lyssna... beror lite på hur hög volym och om du pillar massa på knapparna och sånt.

"Gopod" hette jag programmet jag använde för att få bort volymbegränsningen, var cleant och ruskigt simpelt

finns här: http://gopod.free-go.net/index_en.htm

1
Bevaka tråden