Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

batteri tid!!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-10-11 12:44

är det något fel på mitt batteri eller?? för ja har haft min ipod på en skoldag o batteriet är nästan slut!! spelat på en spellista hela tiden!

lätt att bilda sig en uppfattning när du inte säger hur många timmar du har lyssnat. Batteriet borde dock hålla ca 6-8 h iaf om du inte har EQn på eller bläddrar massa hela tiden.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2004-10-11 15:48

Detta sa Apple då jag rådfrågade angående batteritiden :Ladda ur batteriet helt, ladda det helt och välj sedan ett album som du sätter på repetition.
Ingen Belysning,Ingen Eq. Då skall den spela 8-10 timmar. annars får du kontakta Apple för service....

Lycka till.
Jag har köpt Belkins Battery Pack samt laddbara batterier..... nu slipper man vara orolig. Den blir ju lite klumpigare men det är det värt

Ursprungligen av Goatsy:

Detta sa Apple då jag rådfrågade angående batteritiden :Ladda ur batteriet helt, ladda det helt och välj sedan ett album som du sätter på repetition.
Ingen Belysning,Ingen Eq. Då skall den spela 8-10 timmar. annars får du kontakta Apple för service....

Lycka till.
Jag har köpt Belkins Battery Pack samt laddbara batterier..... nu slipper man vara orolig. Den blir ju lite klumpigare men det är det värt

är det 4G modellen av 20 gig du snackar om eller?
drar ett par feta hörlurar mer batterier än snäckorna/ isf hur mycket?
är de nån skillnad i 40gig och 20gig i batteritid, på 4G modellerna asså.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-11 17:30

hur mycke tar eq:n på batteriet??

asså jag har satt min på hiphop.. ni vet det finns massa sånna man kan välja så låtarna låter annurlunda.. flat,rock,electron osv.. slösar detta på batteriet?

  • Oregistrerad
  • 2004-10-11 18:52
Ursprungligen av erreth:

slösar detta på batteriet?

Enligt Apple, ja. Har inte hunnit testa själv, fick min 4G i fredags och jag kör med Rock-EQn. Jag tar hellre bättre ljud och kortare batteritid än tvärtom.

  • Medlem
  • 2004-10-11 19:13
Ursprungligen av psychozz:

Enligt Apple, ja. Har inte hunnit testa själv, fick min 4G i fredags och jag kör med Rock-EQn. Jag tar hellre bättre ljud och kortare batteritid än tvärtom.

Skaffa bättre hörlurar och kör utan EQ istället. Det gjorde jag!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-11 19:15
Ursprungligen av scar:

Skaffa bättre hörlurar och kör utan EQ istället. Det gjorde jag!

Vilka lurar har du?

Ja det slösar på batteriet! Jag har aldrig stått med en död iPod på grund av batteritiden...

  • Oregistrerad
  • 2004-10-11 19:42

ja fick också min i fredas!!! ja älskar den!! men ja får köra utan eq:n.

1
Bevaka tråden