Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

allt borta

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.
én konstig sak hände nyss, höll på att lägga till och ta bort lite låtar i ephpod. När jag sedan kopplade ur ipoden så var alla låtar borta. Står ingenting på album eller spår osv. Men låtarna finns kvar i ipoden för det står att 38 gb är upptagna och 1 gb ledig. Vet nån vad som kan ha hänt? det var ju typ 8000 låtar och jag har ingen back up.

hehe det är därför man ska använda i tunes..men testa så här browsa in på podden (ställ den i hårddisk läge) och ta "visa dolad filer" så kommer du att se en massa konstiga mappar se där om du kan hitta dem, annars är det väl bara att säga tråkigt läge.

Jag vet inte riktigt hur ephpod fungerar men om du hittar dem på podden så finns de ju säkert där...

• Oregistrerad
  • 2004-10-10 15:57
Ursprungligen av killerbob:

Hej.
én konstig sak hände nyss, höll på att lägga till och ta bort lite låtar i ephpod. När jag sedan kopplade ur ipoden så var alla låtar borta. Står ingenting på album eller spår osv. Men låtarna finns kvar i ipoden för det står att 38 gb är upptagna och 1 gb ledig. Vet nån vad som kan ha hänt? det var ju typ 8000 låtar och jag har ingen back up.

koppla den till ephpod igen, tryck på syncronize och sen save all, koppla bort och så borde du få tillbaka allt

Raptor

det funkade till en viss del men det blev en jävla oordning på låtarna. vissa låtar heter bara nu typ 1038, 1547 etc. svinjobbigt att lyssna och sortera in dom igen. Har bara Windows ME så det e därför jag inte kan ha itunes,men jag måste nog fixa XP så jag kan ha det. Ephpod känns inte säkert.

ok killer...synd om dig faktiskt!

1
Bevaka tråden