Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fick En Ny Ipod!!

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

HELT GRATIS

tragisk olycka,, det var en 3g 20gb, jag tappa den i vattnet

3 veckor senare så konstatera dom att den inte går att laga utan bad mig att gå till närmaste siba butik o hämta ut en ny med ett referensnummer jag fick

siba hämta ut en 4g!!!, den nya modellen med allting tillbehör etc, fast min ipod förra var värderad till 4200 (försäkringersättning) så dom gav mig 1000kr i mellanskillnad, jag frågade om jag kunde lägga dessa 1000kr till en 40gb istället, no problemas sa han efter en stund

så jag fick en 40gb 4G för att min 20gb 3G gick sönder

pimp the system!
whiiiiiiiiiii

Riktigt fult gjort.
Men grattis, du lyckades lura systemet som bygger på att företaget litar på sina kunder.

Ursprungligen av minipod:

Riktigt fult gjort.
Men grattis, du lyckades lura systemet som bygger på att företaget litar på sina kunder.

självklart att den dryga stockholmaren är avundsjuk!

Ursprungligen av Ät Gröt:

självklart att den dryga stockholmaren är avundsjuk!

Nja, avundsjuk är väl fel ord för att någon bedragit ett företag, det är ju ändå fusk, vill jag ha en 4G köper jag hellre en, känns bättre då på något sätt, renare!

Ursprungligen av minipod:

Nja, avundsjuk är väl fel ord för att någon bedragit ett företag, det är ju ändå fusk, vill jag ha en 4G köper jag hellre en, känns bättre då på något sätt, renare!

...och du har köpt alla låtar du har på din ipod/dator?

vad hade du för försäkring? vad kostar den?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-10-14 17:30

Sitter nog en hel del folk från apple har och kolla också....

har man betlat 600 för en försäkring så är det väl bedrägeri om den inte används?

Du säger ju att du pajade den med flit.
Det är bedrägeri!

Senast ändrad av RORO__87 den Idag klockan 17:35.

Där tog du bort det du hade skrivit om att du tagit sönder den med flit.

Tragiska människor det finns alltså!
Riktigt jävla tragiskt!

  • Medlem
  • 2004-10-14 18:03
Ursprungligen av minipod:

Senast ändrad av RORO__87 den Idag klockan 17:35.

Där tog du bort det du hade skrivit om att du tagit sönder den med flit.

Tragiska människor det finns alltså!
Riktigt jävla tragiskt!

Tyst nu. Vem är det egentligen som är tragisk? Vill vi ha moralpredikningar så ber vi om det..

PS.
..undrar vart du har fått alla dina låtar ifrån.DS.

Ursprungligen av scar:

Tyst nu. Vem är det egentligen som är tragisk? Vill vi ha moralpredikningar så ber vi om det..

PS.
..undrar vart du har fått alla dina låtar ifrån.DS.

På ett forum ber man inte om några åsikter!

nee du upfatta det fel,

moderater...

Det stod att du avsikligt tagit sönder den. Du har ändrat, stackars människa!

Njae, det är försäkring bedrägeri, och det är fan inte rätt.

  • Medlem
  • 2004-10-14 18:50
Ursprungligen av Profeten:

Njae, det är försäkring bedrägeri, och det är fan inte rätt.

Jo, men en skitkedja som SIBA förtjänar det för fan. FY FÖR DEM!

Att de försöker "lura" sina kunder med sina äckliga lurendrejerier är vanligt förekommande.

bedrägeri mig ass

jag köper en prdukt som lovar 8timmar, men efter ett tag endast ger max 4 timmar
jag teckanr försäkring för 600kr
batteribyte kostar 1000kronor

då ge i fan att jag använder den försäkringen jag har betalt för, mer än rätt, bara för att du, minipod(undrar om mini matchar din storlek på de du har mellan benen) aldrig har gjort nått fel i dit liv, och lever efter reglerna. du pantar säkert inte ens burkar för fan, du tror väl att det oxå är bedrägeri lr? hahahaha

Ursprungligen av RORO__87:

...bara för att du, minipod(undrar om mini matchar din storlek på de du har mellan benen) aldrig har gjort nått fel i dit liv...

Ojojoj...nivån sjunker...Försök hålla dig till ämnet!

Ursprungligen av RORO__87:

bedrägeri mig ass

jag köper en prdukt som lovar 8timmar, men efter ett tag endast ger max 4 timmar
jag teckanr försäkring för 600kr
batteribyte kostar 1000kronor

då ge i fan att jag använder den försäkringen jag har betalt för, mer än rätt, bara för att du, minipod(undrar om mini matchar din storlek på de du har mellan benen) aldrig har gjort nått fel i dit liv, och lever efter reglerna. du pantar säkert inte ens burkar för fan, du tror väl att det oxå är bedrägeri lr? hahahaha

haha, håll dig till det vi snackar om.
Skriver man verkligen sådär i ett argument? Eller är man bara förjävligt dålig på att argumentera då?
Du måste skrivit fel i ditt namn, det ska nog stå, RORO__97

Ursprungligen av minipod:

Du måste skrivit fel i ditt namn, det ska nog stå, RORO__97

det va inte mycket bättre

djurgårdare såklart

Siba är ett skurkaktigt företag och förtjänar att luras.

Alltså, en del av det här forumet måste vara bland de sämsta argumenterarna någonsin, vad har det med saken att göra om jag är Moderat eller Djurgårdare?

Tror ni Göran Persson går upp vid talarpodiet och snackar skit om att Reinfeldt är dum i huvet bara för att han är Djurgårdare? Eller om Ohly för att han är Djurgårdare?
Nej, dom argumenterar om det som debatten eller vad de nu är handlar om, snälla, försök.

men snälla rara lilla, kan du sluta vara så jävla avundsjuk?

Ni får hålla er till ämnet och till en schysst ton... Så här kan det inte hålla på. Jag stänger tråden.

1
Bevaka tråden