Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bort volymspärren på din iPod

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Men asså den hittar fortfarande inte min ipod, vad gör jag för fel? Har en 4g så det skall väl inte vara något problem. Men va ska jag göra?

Du måste ställa iPoden i hårddiskläge.

Näe, du kan spela en låt hur högt som helst. Du bör höra skillnad.

är detta stensäkert? fin farsa e så jävla grinig angående det här. "vi ringer macsupport får det kanske inte funkar blablabla" så jag tar reeda på det här om det går tack på förhand

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-21 20:24
Ursprungligen av antoni:

är detta stensäkert? fin farsa e så jävla grinig angående det här. "vi ringer macsupport får det kanske inte funkar blablabla" så jag tar reeda på det här om det går tack på förhand

Funkade för mig på min 4G. Har inte läst nåt här om att det INTE skulle funka iaf. Är det din eller din farsas iPod?

Det är ingen fara. iPodarna i USA levereras ospärrade.

ceel, min ipod han e bara "lite" orolig eftersom han hade hort att nagon annan hade laddat ner fel dirvurtiner till en digicam etc etc. ar sparren officiel?

hjälp

Har en ipod nano och undrar hur jag skulle kunna få bort decibell spärren ?:confused:

Ursprungligen av gartmox:

Har en ipod nano och undrar hur jag skulle kunna få bort decibell spärren ?:confused:

Har du testat att läsa tråden?

Bevaka tråden