Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tjena hittar inte tråden för batterinivå visning med siffror ... kan någon länka dit eller varför inte länka och beskriva hur man gör för att installera det !
Tjena hittar inte tråden för batterinivå visning med siffror ... kan någon länka dit eller varför inte länka och beskriva hur man gör för att installera det !
Hur gjorde du filen, och var la du in den nånstans!?
Man lägger in filen i iPod_Control och sen Device. Jag kopierade en annan fil i just den mappen och döpte om den till _show_voltage. För att komma in till iPod_Control måste du ställa in så att du kan se dolda filer.
[RIGHT]nu vet jag!!!!
Jag tar en befintlig fil i den mappen där den nämnda skall ligga. gör en kopia på den och klistrar sedan in "show_Voltage" när jag byter namn på kopian.
gjorde detta och strax efter tog jag bort volymspärren.
Då hängde sig Ipoden totalt.
gick ej att avsluta via Itunes eller windows. den överkryssade cirkeln syntes ej. och låsknappen vägrade fungera. blev lite svettig.... fick hålla inne menyknappen i fem sekunder och sedan så släppte spärren.....[FONT="Comic Sans MS"]undefined[/FONT][/RIGHT]