Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod 4G i M3

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-10-15 15:26

M3 testar Ipod i nummret som kom idag.

Betyg:8

för övrigt blev den bästa köp men tokfula iRiver H320 blev bästa produkt pga. mer funktioner...

  • Oregistrerad
  • 2004-10-17 02:21
Ursprungligen av skummis:

för övrigt blev den bästa köp men tokfula iRiver H320 blev bästa produkt pga. mer funktioner...

både tokful och onödiga funktioner.

iRiver har inte fattat det. Man köper en mp3-spelare för att lyssna på musik, inte för att kunna plåta eller visa bilder, det har man digitalkameror för. Sedan så tycker jag att iPod aldrig ska byta tillfärgskärm, kör blå skärm och samma utseende, kanske slimamre design...det är ju ett vinnande koncept...och den får aldrig bli "för" liten (allt är relativt, jag vill inte känna att jag inte hittar den i fickan)

//C

En sak jag inte gillar med tidningen är att de inte ger iPod en rättvis chans på framsidan, de har lagt ut en bild på en G2:a.

inte bra.
Annars mycket bra test!

Ursprungligen av Minipod:

En sak jag inte gillar med tidningen är att de inte ger iPod en rättvis chans på framsidan, de har lagt ut en bild på en G2:a.
inte bra.

Äsch, det gör väl inget. Hur stor skillnad är det för "vanligt" folk som inte känner till Ipod så mycket? Det räcker väl med det höga betyget.

För högt betyg tycker jag. Ipod saknar en del viktiga funktioner:

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=42794

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-10-15 16:49

Reagerade också på det.

Ursprungligen av Gelan:

Reagerade också på det.

Jag me...det är ju rätt skumt...
Kanske bara är ett misstag!?

Jag har mailat dom, får se vad de svarar!

Jag förstår inte varför spelaren får så höga poäng hela tiden. SÅ bra är den inte...

Jo, den e ju grymt bra! :rolleyes:

Ursprungligen av Piggie:

Jag förstår inte varför spelaren får så höga poäng hela tiden. SÅ bra är den inte...

Nej, jag håller nog med. Men förmodligen är alla konkurrenter så mycket sämre så att Ipoden sticker ut positivt i M3:s ögon.

Ursprungligen av Alphonze:

Nej, jag håller nog med. Men förmodligen är alla konkurrenter så mycket sämre så att Ipoden sticker ut positivt i M3:s ögon.

Eller också är det för att den är bra.

Ursprungligen av svanerik:

Eller också är det för att den är bra.

Klart den är. Den kan bara spela AAC, audible, MP3 och WAV, den har ingen radio och den har ingen line-in inspelning.

Magnifik spelare må jag säga.

Edit: Det enda som egentligen är bra med iPoden i jämförelse med andra liknande spelare (H1xx, H3xx, SoundHub, Karma etc etc) är att den är snygg.

  • Medlem
  • 2004-10-16 15:57

Men de säger ju att den inte gör så mkt, iPoden alltså. Men det den kan, spela upp musik gör den hetl underbart. Varför skulle man annars köpa en mp3-spelare om inte lyssna på musik? Sen är ju navigeringen perfekt. Kan förstå betyget helt och hållet, den kan ju inte få högre då den saknar t ex radio och line in som kan vara bra att ha, men lägre kan den inte få för den gör ju det den kan så bra!

lite OT men ja tyckte de va lite kul att nämna.
skummade igenom "testat i m3" ni vet den där delen i slutet där dom listar produkter som dom testat. Och där på första sidan så fick ja syn på "rc-prylar" och i baktanken så hade jag att sånna prylar ska testas i NÄSTA nummer. Kollade lite närmre och såg att dessa prylar tydligen testats i DETTA nummer
Så uppenbarligen har någon klantat sig rejält och lagt ut nästa nummers resultat redan i detta nummer...
hehe...

Ursprungligen av skummis:

lite OT men ja tyckte de va lite kul att nämna.
skummade igenom "testat i m3" ni vet den där delen i slutet där dom listar produkter som dom testat. Och där på första sidan så fick ja syn på "rc-prylar" och i baktanken så hade jag att sånna prylar ska testas i NÄSTA nummer. Kollade lite närmre och såg att dessa prylar tydligen testats i DETTA nummer
Så uppenbarligen har någon klantat sig rejält och lagt ut nästa nummers resultat redan i detta nummer...
hehe...

De får man absolut inte kolla på!

Då försvinner de spännande ju!

men den kan inte spela ogg filer och det tycker jag e riktigt synd

1
Bevaka tråden