Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hängt sig

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tja.
Min ipod 20 gb G4 har nu hängt sig då jag överförde låtar.
Det står bara: Koppla inte från. och den lyser.
Hur ska jag få igång den igen? måste man lämna in den eller?
(Köpt IDAG)..

Håll nere "menu" och "play/pause"

Funkar inte :/

har du kopplat loss den från kabeln ?

ja det har jag

Det här dokumentet förklarar hur du återställer iPod.

Gör så här:

1. Anslut iPod till Apple iPod-nätadaptern och nätadaptern till ett eluttag, eller anslut iPod till datorns inbyggda FireWire-port. Anm. Se till att datorn är på och inte i viloläge.

2. Håll ner meny- och uppspelnings-/pausknappen samtidigt tills Apples eller iPods logotyp visas.
När du återställer iPod sparas all musik, alla datafiler och anpassningsbara inställningar. Om du vill återställa iPods ursprungliga inställningar måste du formatera om hårddisken och återskapa program med hjälp av Uppdateraren.

Ska se om det fungerar, tack.

min ipod krånglar och det står att den behöver återställas.. vet inte hur man gör det men jag har provat kopplat in den till datorn och hållt ner både meny och play knapparna men inget händer.. jag har en 20gig 4g

Ursprungligen av Manne85:

min ipod krånglar och det står att den behöver återställas.. vet inte hur man gör det men jag har provat kopplat in den till datorn och hållt ner både meny och play knapparna men inget händer.. jag har en 20gig 4g

Exakt samma sak har hänt med min iPod 20 gig 4G. Ingenting verkar hjälpa.

• Oregistrerad
  • 2005-01-03 20:57

hä, min var likadan igår...
men efter ett par omstarter av datorn så började den funka igen.

windows-magic

1
Bevaka tråden