Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

varför säljer ingen sin ipod mini?

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av bazze:

helt rätt Izze! Jag var så jävla pantad så jag hade både min gamla och nya digitalkamera + kartong i handbagaget.

okeej hahahaha.. hur mkt fick du betala?

Klart jag inte vill sälja den. Den är ju det käraste jag har!

  • Medlem
  • 2004-10-17 23:14

Jag köpte idag detta iPod mini paketet:

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=8362137

Tycker ni det var ett bra pris?

Hur mycket tror ni jag kan få för "Rese Adapter kit" ?

Mini Ipod Silver till SALU!

Hejsan!

Har en Mini Ipod Silver som är till salu. Köpte skiten för knappt 1-2veckor sen! Fungerar perfekt, men är behov av pengar. Är en fattig student. Någon som är intresserad?
Ps: Kvitto och allting finns kvar.. hela kartongen!

Ge mig ett pris till min email awennlid@hotmail.com
Kom inte med skambud tack!!!

Hör av dig snarast om du är intresserad!
Kan skickas per post men du får stå för frakten! Finns i Haninge och hämta!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-18 07:36

Får väll lägga till att elektronik är DYRARE eller har samma pris som i thailand som i sverige. Så en mini får du nog faktiskt billigare här hemma genom att beställa från applestore.

  • Medlem
  • 2004-10-18 17:04

Ja att köpa elektronik i thailand är inget att rekommendera. dyrt!

okeej då vet jag

2000kr i thailand och nästintill omöjliga att få tag på. Många av butikerna har brutna förpackningar.

Lägg där till adapter för svenska eluttag. It's a no-deal :/

Ursprungligen av stephan__4:

varför säljer ingen dom snälla om du har en ipod mini som du vill sälja säg det till mig

Kan tänka mig sälja min 1månads gamla ipod mini (Silver) med alla original tillbehör + iskin skydd.

Vad kan du tänka dig att ge för paketet?????

Ursprungligen av latino1001:

Kan tänka mig sälja min 1månads gamla ipod mini (Silver) med alla original tillbehör + iskin skydd.

Vad kan du tänka dig att ge för paketet?????

Jag e lite småsugen på att sälja min miniipod.. så jävla trött jag är på den.Dåligt batteri som tusan och när man kopplar in den till datorn och har flyttat på nåra låtar så måste man sitta och leta upp dom igen!Avråder från att köpa en mini ipod.. vänta tills de kommer nåt bättre.

Har en mini ipod

Hejsan! Har en ipod mini silver som är till salu! För mer info 08-7454788 finns i haninge. Köpt nyligen! Kvitto och allt finns kvar! hör av dig snarast!

Ursprungligen av stephan__4:

varför säljer ingen dom snälla om du har en ipod mini som du vill sälja säg det till mig

Jag tror att alla är riktigt nöjda med sin, förutom kanske batteritiden, men snart köper jag Tunepower

hehehe den hära tråden hade jag glömt bort:P
men nu har jag en ipod mini:D det e det absolut bästa köp jag har gjort;):)

  • Medlem
  • 2005-02-21 14:34

Goet

Bevaka tråden