Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar - beställning (Apple)

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Eftersom mina hörlurar är glappa, gjorde jag en service begäran på deras hemsida, för att få nya.

Men vad menar de med detta?

04-/2-10/1 ******** ******** Patrik B***** Closed
04-/2-10/1 ******** ******** Patrik B***** Repair Requested

Closed !! :eek:

Ursprungligen av Patrikb:

Eftersom mina hörlurar är glappa, gjorde jag en service begäran på deras hemsida, för att få nya.

Men vad menar de med detta?

04-/2-10/1 ******** ******** Patrik B***** Closed
04-/2-10/1 ******** ******** Patrik B***** Repair Requested

Closed !! :eek:

Inte säker, men när man beställer står det "closed" när ordern inte går att ändra, kanske är något liknande här? I så fall innebär det nog att de skickat nya.

Hehe , tack för svaret, men när jag kom hem hade jag fått nya hörlurar, beställde igår, fan vad snabba de är

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-10-13 18:33

Vart beställer man från?

Undrar också det. Mina hörlurar har börjar låta konstigt ibland, skulle behöva nya

  • Oregistrerad
  • 2004-10-15 22:49

är de bara att säga att lurarna e trasia så får man nya?? dom vill inte ha dom gamla eller??

nope, dom vill INTE ha dom gamla
säg bara att dom är TRASIGA (om dom frågar, säg vad det är, tex glappar, spräckta, etc)
dom kommer oftast inom 24h

  • Medlem
  • 2004-10-16 16:04

Min har något skrapande ljud som jag hör under tysta partier i musiken. Misstänker att det är sladden som hänger löst i röret på väg ut från hörluren. Men så ska det väl vara? Osedvanligt dum konstruktion..,

  • Oregistrerad
  • 2004-10-16 16:05

va har dom för nummer dit?? asså om man vill ha nya?

0771 - 19 95 19

Hur lång tid har man på sig att reklamera sina lurar? Är det ett år oxå?

1
Bevaka tråden