Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min ipod

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att jag lagt in ca 1440 låtar i biblioteket så börjar jag ta över låtarna till ipoden, sen efter kanske 400 låtar så står det att det blivit ett fel, så jag kopplar ur ipoden. Då står det, du måste återställa din ipod för enheten kan inte läsas osv osv..
Plus att när jag lagt ca 1440 låtar i biblioteket visas det bara 700 när den ska överföra?
tacksam för hjälp..

frågan är alltså vad jag ska göra åt det, om det nu går.

Lägg in alla låtarna på en spellista och synka mot den istället.

Sen antar jag att du får nollställa den. Om det inte funkar är det apple service som gäller.... Antagligen.

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-10-20 19:41
Ursprungligen av xibben:

Efter att jag lagt in ca 1440 låtar i biblioteket så börjar jag ta över låtarna till ipoden, sen efter kanske 400 låtar så står det att det blivit ett fel, så jag kopplar ur ipoden. Då står det, du måste återställa din ipod för enheten kan inte läsas osv osv..
Plus att när jag lagt ca 1440 låtar i biblioteket visas det bara 700 när den ska överföra?
tacksam för hjälp..

Jag har antagligen samma problem, det blir felmeddelande. Har förklarat bättre i den här tråden. Jag vet inte vad jag ska göra!

Som jag skrev i Legolas tråd, min flickväns iPod 4G beter sig på samma sätt felkod -39. Jag misstänker att det är dåliga USB drivrutiner. Stämmer detta för dig också eller, alltså 4G på USB och PC?

Det hade underlättat om du skrev vilken dator du har

Hoppas att det löser sig, annars ska du definitivt följa svaneriks råd att ringa apple.

1
Bevaka tråden