Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Fick min iPod igår och har försökt föra över musik via iTunes, men när jag importerar .m3u filer till iTunes och sen ska synka så får jag oftast upp ett meddelande som säger att MP3-filerna inte kunde hittas. Finns det någon lösning på detta problem?
Ah tackar, testade att "dra" över låtar under natten fast ville inte funka :/ Verkar funka bra nu förutom när jag drar över en hel mapp så kommer det dubbel uppsättning av låtarna, är det .m3u-filerna som ställer till det?
Ah tackar, testade att "dra" över låtar under natten fast ville inte funka :/ Verkar funka bra nu förutom när jag drar över en hel mapp så kommer det dubbel uppsättning av låtarna, är det .m3u-filerna som ställer till det?
ja det är m3u filerna som gör att det blir dubbelt.
Märkte att numreringen av vissa album försvinner när jag för över till iTunes, finns det något lättare sätt att ge spår-nummer till låtarna förutom att högerklicka och välja Visa-Info sen själv fylla i spår-nummer på varje låt?
Märkte att numreringen av vissa album försvinner när jag för över till iTunes, finns det något lättare sätt att ge spår-nummer till låtarna förutom att högerklicka och välja Visa-Info sen själv fylla i spår-nummer på varje låt?