Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra service?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-24 00:09

Hej!!!

Jag beställde min Ipod från Apples hemsida och den kom med bud redan efter nästa dag. Problemet var att jag trodde det skulle ta längre tid och var därför inte hemma när budet kom.
Nu är de tvugna att lämna den till mig på en annan adress på måndag och jag är rädd att det ställer till problem för dem när jag byter adress mm. Det jag känner är fel är att de kanske blir sura eller nått om sånt här händer men jag tror samtidigt att TNT som kör ut sakerna är ett för stort företag för att klaga på sånt här.
Vad tror ni och är det någon som råkat ut för samma sak?

Händer ideligen att det blir så. TNT Distibution har inga problen att hantera det, men deras sura brudar på Kundtjänst gillar det inte. Om Du fått ett 040, eller 031, nummer på avin, ring dit, undvik 020 i det längsta. Lämna för säkerhets skull Ditt mobilnummer.

  • Medlem
  • 2004-10-24 16:41
Ursprungligen av leonardo:

Händer ideligen att det blir så. TNT Distibution har inga problen att hantera det, men deras sura brudar på Kundtjänst gillar det inte. Om Du fått ett 040, eller 031, nummer på avin, ring dit, undvik 020 i det längsta. Lämna för säkerhets skull Ditt mobilnummer.

Ja men min kära moder ringde bara till Apple och de sa att det skulle fixas. Hoppades bara att det inte blir några problem med min Ipod eller service i framtiden för sånt här?

1
Bevaka tråden