Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Apple In-Ear har ju en passande design men många tycker att dom har dålig komfort så det vore en bra idée att testa dom innan du köper, sedan har jag läst att det skall gå att använda EX71 samt Shure e2´s "ploppar" på Appels In-Ear då får man ju Appels fina design och Sony/Shure´s fina komfort
Hoppas det hjälpte dig välja :rolleyes:
hehe så långt tänkte jag inte :rolleyes: .
Men apples lurar är billigare än ex71 då apples bara kostar 395 och ex71 550. så frågan är om sonys är värd det extra priset ?
Jag har in-ear hemma och jag upplever att det är väldigt svårt att få dem att passa bra. Jag skulle inte rekommendera dom. Jag tror säkert att sony-lurarna är värda de extra pengarna.
Jag har in-ear hemma och jag upplever att det är väldigt svårt att få dem att passa bra. Jag skulle inte rekommendera dom. Jag tror säkert att sony-lurarna är värda de extra pengarna.
Har dock beställt en av dem nu,
Den vita Mdr:en från USA för 360 SEK ...Gillar jag de inte blir det apples in-ear...
sonys snäckor är inte att rekommendera till ipod mini, jag hade mina i ungefär 2 timmar sen så kunde ja inte använda dem mer. Basen är fruktansvärt dålig och ljudet blir inte bra överhuvudtaget.
sonys snäckor är inte att rekommendera till ipod mini, jag hade mina i ungefär 2 timmar sen så kunde ja inte använda dem mer. Basen är fruktansvärt dålig och ljudet blir inte bra överhuvudtaget.
Tops!
Tror nog att du ska rengöra dina öron innan du trycker in ett par snäckor. Du har säkert täpt igen det lilla hålet i membranet, då försvinner både ljud och bas.
Vad är det för skillnad på Sony EX51 och EX71 förutom att EX71 har tvådelad sladd samt finns i vitt ?
Är det någon skillnad på själva ploppen eller elller ljudkvaliten?