Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis? :S

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

www.freeipods.com

är det en fake sida eller?

Ursprungligen av DrRotmos:

Det där är vad man brukar kalla för ett pyramidspel.

Inte riktigt.. I ett pyramidspel krävs det att du betalar en summa för att vara med.

Njae inte riktigt faktiskt. Sök på forumet hos ipodlounge. Det verkar som flera har fått iPods när det värvat medlemmar till olika tjänster hos freeipods.com.

  • Medlem
  • 2004-10-25 16:01

Det fungerar tydligen alldeles utmärkt i fall du bor i USA.

Kom också på det, tog därför bort min post innan jag insåg att du hade svarat

Ursprungligen av DrRotmos:

Kom också på det, tog därför bort min post innan jag insåg att du hade svarat

Haha, det är skönt med sådana här forum, man kan vara anonym besserwisser.. Vilket är riktigt skönt faktiskt.

jag är iaf nöjd med min Ipod Mini grön

Är det någon som har gjort det och fått nått gratis eller? Hur funkar det?

  • Medlem
  • 2004-10-25 20:15

min flickvän jobbar i usa ett år. jag skrev in hennes adress oh svarade på några ointressanta frågor. de skickade sen till min mail att en ipod 20gb är skickad till adressen HELT GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!

  • Medlem
  • 2004-10-25 21:08
Ursprungligen av klutf:

min flickvän jobbar i usa ett år. jag skrev in hennes adress oh svarade på några ointressanta frågor. de skickade sen till min mail att en ipod 20gb är skickad till adressen HELT GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!

omg nice

  • Medlem
  • 2004-10-26 11:19
Ursprungligen av scar:

omg nice

vad betyder omg?

Så det fungerar bara i staterna eller? Vad tjänar dem på att bara ge bort ipods?

Dom säljer väl din mailadress dyrt antar jag.

Det är vist inte alla som får ipods. Men man kan ju alltid försöka. finns en guid hur man gör här http://www.free-ipods.info/index.php?main#signup

Kolla de här länkarna:

http://www.free-ipods.info/index.php?main#signup

På punkt fyra står det:

"Next, you must complete one of the offers. You have a selection of signing up for AOL, Video Professor, GM Card, and others. However, the eBay offer is now gone and rumoured to not be coming back. You will now need to complete one of the other offers that will require a credit card (or etc)."

Varvid en länk till info om det: http://freeipods.4.forumer.com/index.php?showtopic=18 Där kan man läsa om vad det faktiskt kostar att få en gratis ipod.

Du och Dina fem kompisar måste signa upp på en free trial för att sedan fortsätta några månader (står inte specifikt hur länge) som kostar typ 10 dollar i månaden. Sen kan det dimpa ner en ipod.

Enkelt och gratis, njaee.....

intressant

Oh My God !!! Vet Du inte det ?? ehehe

andra vanligt förekommande förkortningar:

LOL = Laughin´ out Loud.....
GG = Good Game !!
WTF = What The Fuck :eek: ??
LMAO = Laughin´ My Ass Of
STFU = Shut The Fuck Up !!
ROFL = Rollin´ On Floor Laughin´....:D

Finns ganska många.... men nu när du vet hur det är tänkt kan du ju nästan gissa dig fram

Kan Du klura ut denna ? LAL

  • Medlem
  • 2004-10-26 17:15

Kunde alla utom omg. men visst, mobba mig för det ni bara *surar* =P

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-10-26 17:45

Glöm inte det: Inget är gratis här i livet.

1
Bevaka tråden