Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ett rakt svar...tack!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu måste jag få klarhet i detta.

Läste idag att min iPod har lämnat Holland och är påväg till mig

Nu tänkte jag höra med någon som verkligen vet vad som händer om jag inte är hemma när dom kommer med den till dörren. Förmodligen kommer jag att vara på jobbet. Jag har i och för sig möjlighet att ta mig hem på fem, tio minuter.

Har kollat runt lite på forumet och fått olika uppgifter vad som händer om man inte är hemma.
Någon sa att dom ringer mig, vilket verkar logiskt då jag uppgett alla nummer jag har! Andra påstår att dom kommer tillbaka följande dag och fortsätter så tills man är hemma. En påstod till och med att hans iPod lämnades utanför dörren vilket jag verkligen inte hoppas att dom gör.

Kan någon som vet svara på vad dom gör. Verkar helt sjukt om dom inte ringer men allt är ju inte perfekt här i världen

Är väldigt tacksam för ett bra och korrekt svar.

Ha det gött!!!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-26 16:18

Sätt upp en lapp på dörren och be killen som kommer med podden att ringa dig

Ursprungligen av Hjornhede:

Nu måste jag få klarhet i detta.

Läste idag att min iPod har lämnat Holland och är påväg till mig

Nu tänkte jag höra med någon som verkligen vet vad som händer om jag inte är hemma när dom kommer med den till dörren. Förmodligen kommer jag att vara på jobbet. Jag har i och för sig möjlighet att ta mig hem på fem, tio minuter.

Har kollat runt lite på forumet och fått olika uppgifter vad som händer om man inte är hemma.
Någon sa att dom ringer mig, vilket verkar logiskt då jag uppgett alla nummer jag har! Andra påstår att dom kommer tillbaka följande dag och fortsätter så tills man är hemma. En påstod till och med att hans iPod lämnades utanför dörren vilket jag verkligen inte hoppas att dom gör.

Kan någon som vet svara på vad dom gör. Verkar helt sjukt om dom inte ringer men allt är ju inte perfekt här i världen

Är väldigt tacksam för ett bra och korrekt svar.

Ha det gött!!!

Jag gick en dag hem med en kompis till honom. Apple hade då varit där och försökt lämna ipoden, men eftersom ingen var hemma så vart det ju inte så lätt. De lämnade då en lapp där det stod att de varit där. Jag tror sedan att han ringde dem och sade när han skulle vara hemma. Om du inte är hemma vid leveransdatumet så tror jag med andra ord att det inte blir några problem!

------------------------

/karlzone (#ipod.se @ QuakeNet)

Du kan ju också ringa till TNT (tror att det är de som leverar) och säga till

Jag funderade på det där med lappen. Det blir nog så. Då är man ju på den säkra sidan

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-27 11:23

Eller så kan du ringa TNT och be dom ändra lev ställe... min levererade dom till mitt jobb istället för hem när jag ringde dom och bad ändra

Behövs inte, den kom för en timme sedan! Jag är väldigt glad just nu!!

Får säga att mina erfarenheter av Applestore är väldigt bra. Dom fick mina pengar i fredags och nu kom iPoden, tre arbetsdagar senare. Gött jobbat apple!

1
Bevaka tråden