Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min iPod krashar mina Macar!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jepp, det är helt sjukt. För ett par dagar sedan när jag kopplade in min iPod för att ladda batterierna fick jag meddelandet att den inte kunde monteras (eller hur det nu var formulerat), och jag rådes att formatera om den. Sagt och gjort, jag försökte. Men formateringen hänger sig bara efter en stund. Detta har hänt tidigare kan jag påpeka, men då har jag pluggat in iPoden i min andra Mac (iBook G3 700) och formaterat den där. Men nu krashar (kernel panic) den bara iBooken precis när iTunes börjar starta upp. Min MDD börjar också krasha så fort jag pluggar in den, men man hinner precis innan se att den monteras på skrivbordet. Dåå står det att den rymmer 3.72 GB (!), när den i själva verket ska ha ca 18GB.

Några tips? Jag är helt lost. Det är en 3rd G, 20 GB. Drygt ett år gammal.

Jag har precis samma problem med min iPod, kör dock PC och inte Mac. Otroligt jobbigt och irriterande hursomhelst..

Ok.. har du lyckats lösa det på något sätt? Jag menar, det skulle ju vara väldigt tråkigt om man var tvungen att lämna in den på reparation och betala nån tusenlapp när det bara rör sig om någon typ av mjukvarufel (?)

1
Bevaka tråden