Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är nytt i Itunes 4.7?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är de någon som har hunnit att 4.7?

Vad är skillnaden i så fall förutom bilhanteringen?

De var tal om AAC plus...??

Ursprungligen av orviraptor:

Är de någon som har hunnit att 4.7?

Vad är skillnaden i så fall förutom bilhanteringen?

De var tal om AAC plus...??

Det finns 2 st nyheter i iTunes 4.7 förutom nyheten med bilder för iPod Photo. Den första är att iTunes nu kan visa dubbletter, vilket gör det enkelt att hitta och radera dessa. Den andra nyheten är att när man kör iTunes i förminskat fomat så kan man välja att den alltid ska ligga "överst" istället för bakom en massa fönster.

  • Medlem
  • 2004-10-29 11:04
Ursprungligen av HC Andersson:

Det finns 2 st nyheter i iTunes 4.7 förutom nyheten med bilder för iPod Photo. Den första är att iTunes nu kan visa dubbletter, vilket gör det enkelt att hitta och radera dessa. Den andra nyheten är att när man kör iTunes i förminskat fomat så kan man välja att den alltid ska ligga "överst" istället för bakom en massa fönster.

Funktionen för att hitta dubletter har enligt mig mer att önska. Den tittar bara på låttitel. Tar inte hänsyn till språlängd, eller så... Kommer kanske vad det lider.

Ursprungligen av Beez:

Funktionen för att hitta dubletter har enligt mig mer att önska. Den tittar bara på låttitel. Tar inte hänsyn till språlängd, eller så... Kommer kanske vad det lider.

Den funkar bara på musik i bibioteket eller? För mig funkade den inte eftersom jag kör manuell synkning och har all musik på iPoden.

Den har även funktionen på Windows XP (Fungerar det även på andra Win OS?) att man kan få en minispelare i Aktivitetsfältet, likt Windows Media Player. Men det måste man aktivera innan det fungerar.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-11-01 11:25
Ursprungligen av erikohman:

Den har även funktionen på Windows XP (Fungerar det även på andra Win OS?) att man kan få en minispelare i Aktivitetsfältet, likt Windows Media Player. Men det måste man aktivera innan det fungerar.

Jag försökte fixa det, men lyckades inte. Var aktiverar man det?

Jag har förtydligat rubriken på denna tråd. Tänk på att det är viktigt att använda rubriker som beskriver ditt inlägg på ett bra sätt, då det tillkommer flera hundra inlägg varje dag på iPod.se.

Mats

1
Bevaka tråden