Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad behöver jag för iPod-tillbehör?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, alla goa gubbar!

Chansar på att få lite hjälp här... Ska införskaffa en iPod. Vet inte riktigt vilken men huvudskälet är att jag vill koppla den till min Tivoli-radio. Discoanläggning i köket

Behöver ju köpa till en dockstation om jag inte väljer 40Gb om jag förstått saken rätt. Men det kan jag leva med.

Anar att jag måste ha ett fodral oxå, men vilket??? Snälla, ge mig ett förslag.

Är medföljande lurar helt kass och isåfall på vilket sätt? Sitter dåligt eller kasst ljud? Förslag på lurar som inte kostar en förmögenhet mottages tacksamt. Har ett par KOSS KTX pro som jag köpte för en 5-10 år sen men som är riktigt bra i förhållande till priset. Grym basåtergivning och ganska rent ljud f-ö. Nackdelen är att de sitter lite hårt. Öronen mår inte bra efter 1-2 timmar :rolleyes:

Är det sant att iPod mini är mindre stötkänlig än 4G? Har inte sett nån iPod i verkligheten men är inte iPod mini lite goare i finishen? Och varför ingen radio kan man undra...

Hoppas nån orkar svara. Har sökt igenom forumet men om nån har konkreta svar så blir jag glad.

Sixten

P.S Är det inte omoraliskt att tanka musik på nätet? D.S

Och BATTERIET?

Ähum. Läste en sak som gör mig lite förbryllad...

"Kan laddas ca 300 ggr" å sen..??? Är batteriet helt slut sen? Å 3.400 kr + moms för att få nytt verkar ju sjukt. Kan man byta själv eller är det bara å köpa ny?

Verkar ju isåfall vara lönsamt å köpa mini...

välkommen hit sixten..svar på alla dina frågor finns faktiskt här på forumet så sök och jag lovar att du kommer att hitta.

mvh olof

Jag har förtydligat rubriken på denna tråd. Tänk på att det är viktigt att använda rubriker som beskriver ditt inlägg på ett bra sätt, då det tillkommer flera hundra inlägg varje dag på iPod.se.

Mats

Ursprungligen av Mats Björnström:

Jag har förtydligat rubriken på denna tråd. Tänk på att det är viktigt att använda rubriker som beskriver ditt inlägg på ett bra sätt, då det tillkommer flera hundra inlägg varje dag på iPod.se.

Mats

Tack, Mats!

Dig kan man lita på!

Kram

Sixten

1
Bevaka tråden