Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSkin och iTrip Mini !

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Heey jag undrar några saker om iSkins iTrips till iPod Mini:

1. iSkin evo2, finns det sånna till iPodMini ? Om inte, så vilket skin är bäst till iPodMini? iskin mini eller?

2. På iSkinMini och iSkin evo2, kan man ta bort bältesklippet på baksidan? och finns det plats för ett halsband på skinnet? så man kan koppla på ett halsband och hänga runt halsen istället för att klippsa fast på bältet menar jag.
Om inte, vet ni om nåt annat skönt skin som har den funktionen?

3. Dom skins som är självlysande... är det enda skillnaden på dom och vanliga? eller är det skillnad på storleken eller nåt ?

4. En fråga för dom som redan har en iTripMini. Är det verkligen bra kvalitee på ljudet? Och hur lång räckvidd har den? och sen så... är den värd att köpa?

5. http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=451747&group=normal&stamp=1099547490&extended_info=476987

är det nån som har den och är den bra ? =P

6. hur pallar ni läsa alla mina frågor? aja, tack iaf =D

  • Medlem
  • 2004-11-04 09:51

4. Köpte en iTrip mini nu i veckan, hur nöjd som helst. Visst kan det spraka ibland, men det beror mest på radion. Om du har en någorlunda stark mottagare blir det typ samma ljud som du hör i lurarna. Mitt råd, KÖP!
5. Funderade på den, men insåg att den varken har skydd för hjulet eller displayen, verkar rätt meningslöst med något som ska skydda metallen, det är väl det som tål mest...

  • Medlem
  • 2004-11-04 17:28
Ursprungligen av 8fps:

4. Köpte en iTrip mini nu i veckan, hur nöjd som helst. Visst kan det spraka ibland, men det beror mest på radion. Om du har en någorlunda stark mottagare blir det typ samma ljud som du hör i lurarna. Mitt råd, KÖP!
5. Funderade på den, men insåg att den varken har skydd för hjulet eller displayen, verkar rätt meningslöst med något som ska skydda metallen, det är väl det som tål mest...

BAH! Jag slängde min mini i asfalten igår och det enda som inte blev repigt och hackigt var displayen och hjulet.

  • Medlem
  • 2004-11-04 19:30
Ursprungligen av Corax:

BAH! Jag slängde min mini i asfalten igår och det enda som inte blev repigt och hackigt var displayen och hjulet.

Antog att inga mini-ägare slängde sina ögonstenar i marken. Men uppbarligen hade jag fel.
Inlägget utgick ifrån vanligt användande. Jag har bara t ex repor på mitt hjul, iofs bara repor som syns i konstiga vinklar men men. Och har en strumpa till den... Men tror hjulet och displyen repar sig lättare i en jeansficka än vad metallen gör.

det räcker med EN tråd !!

a.......

1
Bevaka tråden