Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Den genomsnittliga tiden på era urladdningscykler

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-11-04 14:53

Tuffar era minis på i åtta timmar? Uppenbarligen räcker batteriet inte speciellt långt om man sitter och jobbar med menysystemet hela tiden, men genomsnittligt hur länge använder ni dem innan de lägger av?

7-8 timmar klarar min... men då går den på random hela tiden och jag använder inte knappar o skit speciellt mycket vilket också resulterar i att bakgrundsbelysningen inte heller tänds så ofta.

  • Medlem
  • 2004-11-04 23:25

4-5 h.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-11-05 07:21

Det är nästan så att jag börjar ångra att jag beställde en

Nåväl......får se om jag klarar mig på den batteritiden. Annars får det bli att returnera den eller lägga ut den på annons.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-05 11:09

Min klarar oftast mellan 6 och 8 timmar beroende på hur mkt jag pillar med den :)....

Jag testade min och den klarade 7 timmar och 48 minuter.

  • Medlem
  • 2004-11-05 13:05

Jag har också testat min, jag lät den gå non stop på 50-80% volym. Bytte låtar någon gång då och då. Dessutom så har jag min EQ på vilket drar extra batteri. Har även jämn ljudnivå inställt på den samt belysning i 10s. Med allt detta fick jag den att rulla en bit över 7h. Med den slutsatsen så tror jag allt att min klarar 8h som utlovat. Men man ska ju veta att vad det än gäller för batteritid så är det alltid maximalt utan någon som helst användning och extra inställningar.

Visst drar den mer när man "pillar" med den, men jag klarar mej utan problem en hel arbetsdag med den ändå.

Ursprungligen av minipod:

Jag testade min och den klarade 7 timmar och 48 minuter.

kunde du inte ljugit o sagt 7h och 47 min?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-05 19:08
Ursprungligen av simon1583:

kunde du inte ljugit o sagt 7h och 47 min?

Jag menar det.

Min klarade 47 och en halv
!!

//C

Ursprungligen av simon1583:

kunde du inte ljugit o sagt 7h och 47 min?

oooh, jag är ganska avkentiserad nu för tiden simongullet!

Smirf: Om din rullar i 5 timmar så är det nog något fel på den. Du har inte på bakgrundsbelysningen hela tiden va?

1
Bevaka tråden