Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTrip

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej hej jag har precis köpt den snyggaste iPod mini (en grön altså hehe) o nu villj ag veta hur man får tag på FM-sä'ndaren iTrip till iPod minik??? nån som vet något om man kan beställa eller nåt dom säljs ju inte i sverige då......................................

Ursprungligen av Lasagna:

hej hej jag har precis köpt den snyggaste iPod mini (en grön altså hehe) o nu villj ag veta hur man får tag på FM-sä'ndaren iTrip till iPod minik??? nån som vet något om man kan beställa eller nåt dom säljs ju inte i sverige då......................................

Jag har en helt ny till salu.
PM eller maila (joeman_cs*snabel-a*msn.com) mig om du är intresserad.

/P.K.

fråga: Om nu polisen på ngt konstigt sätt fick reda på att man använde iTrip, vad skulle man få max som straff? vad är oddsen för att bli påkommen?

Ursprungligen av anshin:

fråga: Om nu polisen på ngt konstigt sätt fick reda på att man använde iTrip, vad skulle man få max som straff? vad är oddsen för att bli påkommen?

Oddsen för att bli påkommen/få en polisanmälan mot sig torde vara väldigt väldigt höga. Alltså: risken är x där x -> 0 . X går alltså mot noll, menblir aldrig noll. Alltså finns det alltid en risk, en väldigt liten risk.

/P.K.

• Oregistrerad
  • 2004-11-07 20:35
Ursprungligen av anshin:

Det är troligtvis som med amatörradio. Om du sänder utan licens och får PTS på dig, kommer de bara beslagta din sändarutrustning.

Du behöver inte oroa dig - PTS prioriterar nog att stoppa försäljning samt import av iTrip, än att försöka lokalisera mobila sändare. Skulle nog bli en ganska dyr process.

Lite svårt för dom att hitta var man är.
dom sänder väl som max en 10m, knappt det väl.
Man går ju inte och viftar med den på stan.
Man använder den ju bara i hemmet eller i bilen.
ha de gutt

1
Bevaka tråden