Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Photo någon?

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-06 22:45

Jag ska nog själv inhandla en 40 gig iPod Photo. Dock inte i detta nu och jag undrar bara. Någon som köpt en, eller har beställt en??

//C

  • Medlem
  • 2004-11-06 23:50

jag är ganska nöjd med min! mest nöjd är jag nog med batteritiden! samt att man kan ha bilder på albumen

  • Oregistrerad
  • 2004-11-07 01:15
Ursprungligen av Sekhu:

jag är ganska nöjd med min! mest nöjd är jag nog med batteritiden! samt att man kan ha bilder på albumen

Spill the beans!!

är den "för" tjock, är gränsnittet lika lätt som förut. Kan man ha en "bakgrundsbild"?

är den slöare att tänka en de innan??

//C

Ursprungligen av Sekhu:

jag är ganska nöjd med min! mest nöjd är jag nog med batteritiden! samt att man kan ha bilder på albumen

kan inte du lägga in lite bilder?

  • Medlem
  • 2004-11-11 12:42

måste säga attt jag är helt sjukt nöjd med min nya 60GB, färgerna är så sjukt snygga, allt flyter på så grymt snyggt och när man kopplar in den och kör bildspel på tv:n så ser det grymt snyggt ut. Batteritiden är helt grym och att man nu kan se alla omslagsbilder i displayen är så sjukt snyggt. Prylarnaspryl har blivit så sjukt mycket bättre!

  • Medlem
  • 2004-11-11 21:07
Ursprungligen av eias:

måste säga attt jag är helt sjukt nöjd med min nya 60GB, färgerna är så sjukt snygga, allt flyter på så grymt snyggt och när man kopplar in den och kör bildspel på tv:n så ser det grymt snyggt ut. Batteritiden är helt grym och att man nu kan se alla omslagsbilder i displayen är så sjukt snyggt. Prylarnaspryl har blivit så sjukt mycket bättre!

Grynet?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-16 13:47

Bilspel i iPod ??

Hur kör man bilspel i sin iPod Photo ?
Jag har precis fått bekräftelse på min order och får min 40 GB Photo i början av nästa månad.
Såg i ett inlägg om kille som körde bilspel i sin iPod Photo på en TV ??!!
Stämmer verkligen detta ??

Ursprungligen av koalazoni:

Hur kör man bilspel i sin iPod Photo ?
Jag har precis fått bekräftelse på min order och får min 40 GB Photo i början av nästa månad.
Såg i ett inlägg om kille som körde bilspel i sin iPod Photo på en TV ??!!
Stämmer verkligen detta ??

Ehh... Är du säker på att det inte är bildspel du menar?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-16 17:46

Oooops !

Ursprungligen av Fredrikipod:

Ehh... Är du säker på att det inte är bildspel du menar?

Silly me.....SJÄLVKLART& var det det som menades...sorry !!!
Men annars då...finns det mycket coola spel till iPoden ???

  • Medlem
  • 2004-11-07 08:39

nope man kan inte ha en bakrundsbild. om du menar en sån man har bakom menyerna,,, njae om man har haft en 40gigare förut så är det inte så stor skillnad...
de jag märke först var hur naturlig menyerna va i de färgerna.. man tänkte nästan inte på att de va färg för de e ganska snyggt... plus att när man stänger av den blir den helt svart.. istället för grå som på vanlig ipod

  • Oregistrerad
  • 2004-11-07 13:50

Jag SKA HA EN!!

//C

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-11-08 07:24
Ursprungligen av Archduk3:

Jag SKA HA EN!!

//C

Jag med som sagt! köper en i ny i dec... hoppas bara dom har sådanna på lager! 60gb!!!

Nån här som skulle kunna fixa lite äkta amatörmässig "iPodpr0n"? Skulle vilja se hur den ser ut i bl a menyerna och i spelen, eller i "Nu spelas".

  • Oregistrerad
  • 2004-11-08 23:06
Ursprungligen av Halligalli:

Nån här som skulle kunna fixa lite äkta amatörmässig "iPodpr0n"? Skulle vilja se hur den ser ut i bl a menyerna och i spelen, eller i "Nu spelas".

Håller med.

Amatörbilder uppskattas

//C

Beställt en 60GiG... blir 4 iPodden så får väl lägga in mig på avvänjning från mit iPod-beroende snart...

  • Oregistrerad
  • 2004-11-09 05:42
Ursprungligen av david.nu:

Beställt en 60GiG... blir 4 iPodden så får väl lägga in mig på avvänjning från mit iPod-beroende snart...

vadå. en 3g, en 4g, en mini och nu en photo. Antingen är du messias eller bara en kille med bortskämt mycket pengar

//C

Nej fan ingen mini! 2G, 3G, 4G och sen nu snart photo... Har ju alltid sålt den gamla direkt och på så sätt bara fått lägga minimallt med pengar emellan förutom nu med photo eftersom den är rätt mycket dyrare än vanliga 40gB...

  • Oregistrerad
  • 2004-11-11 20:35

Jag har beställt en 40 GB Ipod Photo

Ursprungligen av Archduk3:

Jag ska nog själv inhandla en 40 gig iPod Photo. Dock inte i detta nu och jag undrar bara. Någon som köpt en, eller har beställt en??

//C

Jag har beställt en 40 GB Ipod Photo.
Prel leverans den 19/11.

mvh,
Morris

.

[CENTER][FONT="Verdana"]VI VILL SE BILDER!!![/FONT][/CENTER]

  • Oregistrerad
  • 2004-11-12 18:23
Ursprungligen av THORVALD:

.

[CENTER][FONT="Verdana"]VI VILL SE BILDER!!![/FONT][/CENTER]

*INSTÄMMER*

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-12 19:01
Ursprungligen av THORVALD:

.

[CENTER][FONT="Verdana"]VI VILL SE BILDER!!![/FONT][/CENTER]

[CENTER][SIZE="8"]JAG MED
[/SIZE][/CENTER]

  • Medlem
  • 2004-11-16 19:53

De med photos förstår inte, visa bilder, nu!

  • Oregistrerad
  • 2004-11-16 20:35

problem

Jag har precis bytt dator men fick ej med mig min musik.
Jag har alltså all musik lagrad på min ipod. Det betyder att nästa gång som jag kopplar in min ipod till itunes kommer den att tömma hela ipoden.
Finns det något sätt att kringgå detta.
Tacksam för svar .

Andreas

  • Oregistrerad
  • 2004-11-16 21:49
Ursprungligen av andha:

Jag har precis bytt dator men fick ej med mig min musik.
Jag har alltså all musik lagrad på min ipod. Det betyder att nästa gång som jag kopplar in min ipod till itunes kommer den att tömma hela ipoden.
Finns det något sätt att kringgå detta.
Tacksam för svar .

Andreas

Ta på manuell istället för autosync.

//C

  • Medlem
  • 2004-11-17 21:05

tömmer itunes ipoden på musik om den inte har det i sitt arkiv? fan va kast, tur att man inte kör autosyncning

VILL SE BILDER PÅ IPOD PHOTO!!!

1
Bevaka tråden