Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Knappsatsen & Batteriet

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Snälla läs igenom stanna inte efter halva utan ägna nån minut =P tack på förhand

Nu är det såhära....Jag köpte en ipod för max ett halvår sen, och sedan dess så har det hänt en helt del saker.

Jag tycker främmst att batteriet har tappat livslängd dramatiskt...Hörde någon i skolan att man skulle kunna göra så dem räcker längre men jag har inte hittat nått sånt. Kan man byta batterier eller liknande?..

Å sen så har den fått några kyssar i golvet...en dag tappade jag den så knappsatsen kom på en vass grejj så den lixom "trycktes in" och stannade så, men då var det abra att trycka i andra kanten men tycker fortfarande att den e lite "glappig" sitter inte lika smäckt som innan=P kan man göra nått åt det...

Skulle jag kunna gå tilbaks till affären där jag köpte den och få en ny elelr pengarna tillbaka på grund av dem här sakerna tror ni?.......tack för alla svar =D

Tycker att det här verkar vara en toppensida

  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-11-11 16:30

Angående batteriet så låter det konstigt att du märker en dramatisk minskning i kapacitet. Brukar du pilla mycket i meny, brukar du köra med equalisers, bakgrundbelysning etc? Hur länge räckte batteriet tidigare och hur länge räcker det nu?

Det kan ju vara så att ditt batteri är defekt, om så är fallet så rekomenderar jag att du skickar in den på service eftersom garantin täcker det. Om du börjar pilla i den själv så kan du glömma allt vad garanti heter!

Tappar du den i backen får du stå ditt kast. Garantin täcker maskinvarufel, inte olyckor tyvär.

Tack för svaret

Asså d e såhära. När jag köpte ipoden så räckde juh batteriet i typ 8 timmar som utlovats. men nu så verkar det som att livslängden minskar....det vill säga från typ 8 timamr till bara en 3 timamr kanske. Om man tappar den i marken så datt det blir några repor så kan det juh inte spela någon roll =/.....men emn jag tetsar att skicka in den iaf =P

tack för ditt svar

1
Bevaka tråden