Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ska det fungera såhär!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Upptänkte en märklig sak. Tog med mig min iPod till mor och far och slängde även ner firewire kabeln och eladaptern (eller vad det nu heter :rolleyes: ) för att kunna ladda min iPod, väl "hemma" så kom jag juh på att det finns firewire port på deras dator, och iTunes redan installerat. Vad händer då om jag pluggar in iPod. Tja, det som hände var att ipoden kom upp i iTunes och jag kunde lägga till låtar till min iPod.

Men...

Inte ta låtar från ipoden till itunes...

Är det detta som är tanken med att man inte ska kunna flytta låtar?
Lär återkomma om det går att flytta dom låtar jag lagt till i min iPod tilll iTunes på min dator..

Det ska fungera så för att folk inte ska kunna piratkopiera musik helt fritt. Det finns mängder av tricks för att komma runt detta problem. En snabb sökning ger dig hjälp.

Tja, det var inget problem egentligen. Bara en undran, men todde inte att iPoden skulle synas på deras dator och inte alls i iTunes.

Kan nån länka sidan till där man kommer runt problemet?

Kan man inte köra "Visa dolda filer och mappar"?

Jo i XP kan man visa dolda mappar och filer och söka på sin iPod. Det finns dessutom program som gör att man kan lägga in på datorn (dock inte direkt i iTunes utan först i annan man och sen in) men till mac osx finns iPoddownload tror jag att det heter.

sök på forumet jag har skrivit en länk till det någonstans

1
Bevaka tråden