Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Katie Melua

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2004-11-15 07:27

Måste bara tipsa om denna tjej med sin underbara starka röst som måste kunna väcka döda när hon tar i. Hon låter lite som Norah Jones... fast bättre, mycket bättre!
Såg henne live på china teatern i sthlm för några veckor sedan... och måste säga att jag aldrig hört någon sjunga så bra live förut... så lyssna på ett par låtar, jag kan nästan garantera att du kommer att fastna

Album: Call Off The Search (och ett nytt album på g snart)
Låttips: "Belfast (Penguins And Cats)", "Learnin' The Blues" & "Blame It On The Moon".

Ahhh najs Kainen, tipstråd var ju en riktigt bra idé!

Jag följer samma linje som du Beth Orton det är också en tjej med grymm röst. Så det får bli mitt tips idag iaf!

Instämmer, köpte Call Off The Search i somras, mycket trevlig skiva. När kommer nya?

I övrigt måste jag också rekommendera gamle Boz Scaggs som släppt ett live-album (både på CD och DVD), med nya och gamla hits. Det är så j-vla bra, och knivskarpt producerat. Årets bästa alla kategorier. Finns på iTMS för provlyssning.

• Medlem
  • Täby
  • 2004-11-15 14:50

Får ta och provlyssna både Berth Orton och Boz Scaggs dådå... kul me tips

Vet tyvärr inte när nya Melua albumet kommer, men hon pratade om det och spelade några spår från det på konserten.

Ah, hittade på hennes sida att nya plattan är release "early 2005".

mitt tips blir Amon Amarth nya skivan heter fate of norns den är bra.

1
Bevaka tråden