Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tjena!
Första posten jag skriver nu
Undrar om någon vet om man kan använda 4g's batterier till 3g's iPodar. Det skulle vara bättre med 12timmar än ynka 8timmar som jag försöker klara mig med nu.
Har hört att det är samma batteri men att 4G p.g.a. smartare mjukvara tar "bättre vara" på kraften och att batteriet därför räcker längre. Är dock inte helt hundra på detta.
Har hört att det är samma batteri men att 4G p.g.a. smartare mjukvara tar "bättre vara" på kraften och att batteriet därför räcker längre. Är dock inte helt hundra på detta.
Då borde den mjukvaran släppas i nästa firmware kan man tycka? Måste nästan ha att göra med något hårdvarurelaterat, annars skulle väl firmwaren redan finnas ute.
Då borde den mjukvaran släppas i nästa firmware kan man tycka? Måste nästan ha att göra med något hårdvarurelaterat, annars skulle väl firmwaren redan finnas ute.
Kollade upp det och det är hårdvarurelaterat. Något chip som hade bättre strömförsörjning.