Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod - Populär som tusan

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-16 00:28

När jag åkte buss till Umeå för nån vecka sedan. Så såg jag ungefär 4-5st som bar på en ipod/ipod mini.
När jag väl var framme i Umeå så såg jag 2st som cyklade förbi mig som hade ipod hörlurar i öronen.
Sedan när jag gick på stan dagen efter så såg jag ett par till som hade ipod.
Jag vet inte om jag har rätt eller fel, men det verkar ju som att ipod säljer som smör.
Eller finns det någon annan mp3 spelare som har sådana speciella hörlurar som levereras med ipod och ipod mini?

Fyra av fem har iPod!

Första dagen med min mini satt jag på tåget till Helsingborg och satt på en sån plats där man sitter fyra-och-fyra på båda sidorna om gången, av fem som satt på dom platserna närmst mig var vi fyra som hade iPod.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-11-16 08:30

Så får du räkna med att många som har ipod byter ut orginal lurarna fort som bara den. Så det finns betyldigt fler.

Jag fick min ipod igår. Efter en halvtimmes lyssnande så lag jag orginal lurarna i en låda, och där kommer dom bli liggandes.

Under höstlovet var jag i Stockholm och gick runt lite... Där kan man snacka om många ipod-användare. Speciellt mini! På många ställen såg jag folk med sina bältesclip + ipod's!

Apple levererar 33.000 stycken under sista kvartalet 2004 jämfört med 18.000 för hela 2003. Säger väl en del?

Ursprungligen av Björnström:

Apple levererar 33.000 stycken under sista kvartalet 2004 jämfört med 18.000 för hela 2003. Säger väl en del?

Bara i Sverige alltså?

såg också 5 stycken med ipod hörlurar när jag stack och tränade igår och det var bara hörlurarna.. tror försäljningen beror till stor del att kändisar har heft den i sina musikvideos och gett den en status.. och enkelheten i produkten

Själv har jag inte sett en enda som har iPod här förutom jag då. Kan det ha något att göra med att jag bor i en lite håla?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-19 14:40
Ursprungligen av Massmordarulla:

Själv har jag inte sett en enda som har iPod här förutom jag då. Kan det ha något att göra med att jag bor i en lite håla?

Själv bor jag i Piteå vilket inte är större än övik precis...

1
Bevaka tråden