Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Julklappstråden

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-16 21:54

Detta är en tråd med förslag för julklappar denna Jul. Exempel sockorna. De är ett självklart val för mig efter iPod Photo

//C

• Oregistrerad
  • 2004-11-16 22:59

Jag skulle då passa på att föreslå en http://www.engineeredaudio.com/products/remote2.html . Det är iaf något som jag önskar mig.

• Medlem
  • 2004-11-17 07:27

CD-skivor att kopiera till iPoden är alltid kul. På min lista finns U2-How to dismantle an atomic bomb, Robbie Williams-Greatest hits, Audioslave-Audioslave. Billaddare till iPoden finns självklart med, så även sockorna. Sen en elgitarr med förstärkare så jag kan lira till Vertigo!

• Oregistrerad
  • 2004-11-17 09:30
Ursprungligen av 8fps:

CD-skivor att kopiera till iPoden är alltid kul. På min lista finns U2-How to dismantle an atomic bomb, Robbie Williams-Greatest hits, Audioslave-Audioslave. Billaddare till iPoden finns självklart med, så även sockorna. Sen en elgitarr med förstärkare så jag kan lira till Vertigo!

U2!

iPod-socks!

Annars vet jag inte riktigt vad jag behöver till min stackars 3G... Jag borde egentligen inte skaffa något nytt och istället köpa en ny (typ G5) när den kommit ut... (efter ipod-photo alltså).

• Oregistrerad
  • 2004-11-17 10:34
Ursprungligen av karlzone:

iPod-socks!

Annars vet jag inte riktigt vad jag behöver till min stackars 3G... Jag borde egentligen inte skaffa något nytt och istället köpa en ny (typ G5) när den kommit ut... (efter ipod-photo alltså).

Men G5 är väl lite väl långt fram

//C

Ursprungligen av Archduk3:

Men G5 är väl lite väl långt fram

//C

Jo, lite... men jag har ju bara haft min ipod i snart ett år så jag känner att det inte riktigt är dags att uppgradera ännu!

vafan ska man med en jävla strumpa till.. jag har inte fattat det? den skyddas väl helt ok genom att ha den i fickan lide palla göra podden större

• Medlem
  • 2004-11-17 18:05
Ursprungligen av erreth:

vafan ska man med en jävla strumpa till.. jag har inte fattat det? den skyddas väl helt ok genom att ha den i fickan lide palla göra podden större

Gulligt med en mjuk iPod samtidigt som man skyddar den mot repor.

Jag skulle vilja ha en socka i min julstrumpa ;D

1
Bevaka tråden