Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min iPod har kraschat (igen)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, nu har min iPod krashat igen,, skrev ett inlägg tidigare om att den låste sig och inget gick att göra.. men nu är det ännu värre. Ipoden började dampa när jag satte igång en låt. den gick igenom hela albumet utan att spela en låt och sedan gick den till huvudmenyn.. jag startade om den och då kommer Aplle logan upp. Sen brummar den lite för att sedan visa upp en mapp med en varningstriangel framför med ett utropstecken i mitten. sedan stänger den av sig helt efter ca 10 sek. Fungerar inte heller att koppla ihop den med datorn, då visar den samma sak fast mappen med triangeln visas under en längre tid, sedan kommer det upp skylten ikoppla ej ifrån. sedan stänger den av sig och gör om samma sak igen. har läst lite på forumet med folk som verkar ha haft samma problem men inga svar har kommit. Hittar inget på Apples hemsida heller.
vad ska jag göra?

Har samma problem.. dock får jag aldrig något "koppla aldrig ifrån" döremot laddar min ipod via datorn dock känner datorn itne av den.. helt sjukt... någon som vet så var vänlig svara, hatar fan detta hur många ipods ska man behöva köpa.

jag hade det problemet med , jag lämnade in min iPod ( G4 40 GB) och fick en ny G4.

Dom sade att det var fel på hårddisken.. jag lämnade in min G4 5 ggr sammanlagt eftersom den helt oprovocerat bara lagt av. och fått upp mapp med varningstecken och sur ipod ikon
, I förra veckan ringde jag och klagade på dom och fick en Ny ipod G5 60 GB den verkar vara stabilare...(än så länge )

Så felet är väl fysiskt ? Bara och lämna in tyvär

//Gabriel

Ibland har jag samma problem men den brukar rätta till sig efter ett tag.
Nu är problemet med min g4 20gig att den laddas ur i väggladdaren och den laddas i datorn, för en månad sen kanske var det tvärt om. Det är väll märkligt. Den är utom garanti jag har haft den i ett och ett halft år nu.

1
Bevaka tråden