Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Men G3 då? :S

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-20 03:16

Har Apple övergett oss gamla. Jag menar. Min update från April gäller fortfarande. Finns det ingen möjlighet att det uppdaterar snart. Med en ny funktion eller nytt spel?

eller mer batteri....

//C (En ledsam G3:are)

  • Medlem
  • 2004-11-20 09:15

Undrar det samma

Jag uppdaterade mjukvaran i min G3 för några dagar sedan, så nu har jag samma som G4. Fungerar jättebra, och vill inte byta min ipod än på ett tag! Det får bli några nya generationers ipod innan jag byter min knappt 1år gamla.

Ursprungligen av karlzone:

Jag uppdaterade mjukvaran i min G3 för några dagar sedan, så nu har jag samma som G4. Fungerar jättebra, och vill inte byta min ipod än på ett tag! Det får bli några nya generationers ipod innan jag byter min knappt 1år gamla.

Vad mumlar du om? Du kan omöjligt ha samma mjukvara i din G3 som G4 kör med. Till G3 har det inte kommit någon uppdatering på länge och det är version 2.2 som gäller, inte G4:ans 3.0.2.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-20 13:37
Ursprungligen av Mr. Mango:

Vad mumlar du om? Du kan omöjligt ha samma mjukvara i din G3 som G4 kör med. Till G3 har det inte kommit någon uppdatering på länge och det är version 2.2 som gäller, inte G4:ans 3.0.2.

Instämmer.

//C

Okej, då vet jag inte vad som uppdaterats i den då. Eftersom den nu liknar min kompis g4.......................................

1
Bevaka tråden