Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny dator

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-11-20 13:39

Har precis köpt en ny dator där jag inte har min musik. Nu vill jag koppla in min ipod till den nya datorn utan att gå miste om mina låtar som finns i ipoden. Hur gör jag det utan att mina låtar försvinner ur ipoden? KAn jag inte bara ansluta den och lägga in nya låtar om jag så vill ? Förstår inte

  • Oregistrerad
  • 2004-11-20 13:43
Ursprungligen av Imran:

Har precis köpt en ny dator där jag inte har min musik. Nu vill jag koppla in min ipod till den nya datorn utan att gå miste om mina låtar som finns i ipoden. Hur gör jag det utan att mina låtar försvinner ur ipoden? KAn jag inte bara ansluta den och lägga in nya låtar om jag så vill ? Förstår inte

Använd sökfunktionen.

Sedan får du förklara problemet bättre om jag ska förstå.

//C

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-20 14:21
Ursprungligen av Imran:

Har precis köpt en ny dator där jag inte har min musik. Nu vill jag koppla in min ipod till den nya datorn utan att gå miste om mina låtar som finns i ipoden. Hur gör jag det utan att mina låtar försvinner ur ipoden? KAn jag inte bara ansluta den och lägga in nya låtar om jag så vill ? Förstår inte

som sagt, kolla äldre trådar.
har för mig att man sagt något om att du ska hålla in cmd och nån mer tangent när du startar iPoden, och sen ta bort autosynkning i iTunes.
då synkar den inte med ett tomt iTunesbibliotek.

1
Bevaka tråden