Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes vid formatering

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tja!

Ja har formaterat hela datan så allt har försvunnit!
Ja har installerat iTunes igen men hur gör man så att man tar bort autmatiskt uppdatering så inte allt försvinner när ja stoppar in Ipoden igen?

Jag kan i detta läge bara svara säkert för win xp!!!

Släng ut iTunes fortare än kvickt annars kan du förlora allt (det vill vi verkligen inte ). Sen tar du och laddar hem iPod agent och drar in musiken till datorn igen, eller genom att visa dolda filer och kopiera över alla mappar.

Om du slänger ut iTunes så borde podden vilja agera hårddisk (inte säker men testa).

Tyvärr kommer du nog att förlora spellistor och betyg osv. men det kanske inte är hela världen.

Sen importerar du allt till dit iTunes bibliotek igen.

Vägrar iPoden att agera hårdisk så vet jag inte riktigt hur du ska göra

Mvh Olof Vahlberg

nej den uppdaterade inte....efter ett tag bestämde jag mej för o testa endå på en annan data och den uppdaterade inte automatiskt!!

Ställ in itunes på att synca manuellt med "drag-n-drop"-funktion

  • Medlem
  • 2004-11-20 20:12
Ursprungligen av karlzone:

Ställ in itunes på att synca manuellt med "drag-n-drop"-funktion

Vad jag har förstått så går det inte att komma åt inställningar för Podden i iTunes om inte den är ikopplad, och när man först installerar iTunes så står det väl på automatisk synkning, så det är lite halvkört i för sultanen isf när han kopplar den första gåmgen efter installation av iTunes.

Detta kanske inte är rätt fast så är min uppfattning iaf

Ursprungligen av JoD:

Vad jag har förstått så går det inte att komma åt inställningar för Podden i iTunes om inte den är ikopplad, och när man först installerar iTunes så står det väl på automatisk synkning, så det är lite halvkört i för sultanen isf när han kopplar den första gåmgen efter installation av iTunes.

Detta kanske inte är rätt fast så är min uppfattning iaf

om inte ipod och itunes har varit syncade förut så kommer du få upp en fråga som lyder nått i stil med: ipoden verkar vara kopplad till ett annat itunesbibliotek... vill du koppla den till detta biblioteket istället...
så då svarar du NEJ på den frågan... och sen kan du göra inställningar på ipoden.

så var det inte för mej! det verkade som iPoden va inställd på att inte uppdatera trots att ja installerat om iTunes....för ja satta den på hantera manuellt innan ja var tvungen o formatera datan! så då kanske iPoden hade sparat det el nått

provade sätta in den i farsans data där den aldrig vart förut och då uppdaterade inte heller iTunes Ipoden

1
Bevaka tråden