Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IPOD nybörjare HJÄLP!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-11-22 18:17

[I]får min ipod när som helst och tänkte fråga er följande:[/I]
vilket format är bäst att ha i ipoden?
vilken kbit ?
och kan man söka i ipoden ? så man typ slipper bläddra igenom 1000 trance låtar :S

vore shyyst om ni gav mig lite tips också hur man ska ta hand om den osv

Kan svara på att söka i ipoden. Det är inte lättare än att du måste bläddra bland genrer, artister, album spår, eller spellistor... saknar också en lätt "sökfunktion", hur det nu ska lösas vet jag dock inte.

AAC (m4a) 160 kbps, alternativt 128 om Du ska lyssna i bullrig mijö och inte kan skärma av Dig. Det mesta av Dina frågor kommer att besvaras av en läsning av manualen. Är Du fortfarande osäker, söker Du här, eller på 99mac, så får Du svar. I sista hand frågar Du, så får Du hjälp av mer erfarna användare här.

Se till att Du försökt hittas svaret själv först, så slipper Du sura kommentarer om att Du är lat.

  • Medlem
  • 2004-11-22 22:14
Ursprungligen av leonardo:

AAC (m4a) 160 kbps, alternativt 128 om Du ska lyssna i bullrig mijö och inte kan skärma av Dig. Det mesta av Dina frågor kommer att besvaras av en läsning av manualen. Är Du fortfarande osäker, söker Du här, eller på 99mac, så får Du svar. I sista hand frågar Du, så får Du hjälp av mer erfarna användare här.

Se till att Du försökt hittas svaret själv först, så slipper Du sura kommentarer om att Du är lat.

Svar till kunden av leonardo på techsupporten eller?

1
Bevaka tråden