Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har fått en spellista som heter XXX iTunes.
Jag har ej lagt dit den utan jag såg den idag när jag startade iTunes.
Det konstigaste är att den ser ut som Music Store ikonen fast blå och att den är lösenordsskyddad.
Hur har det hamnat en spellista där och hur får jag bort den?
jag vet inte vad det är för spellista, men ikonen som du beskriver finns också på en bild av iTunes här: http://www.apple.com/itunes/store/ och på den spellistan står det: shared music. e det en sån ikon du har?.... det låter konstigt
hehe, sitter du på trådlöst nätverk. Ikonen du beskriver är nämligen för utdelade spellistor. Så gå in under inställningar och ta bort "leta efter delade spellistor" så slipper du den. Det verkar som om grannen kör iTunes najs
Hur gör man för att kopiera från en annan på nätverket?
Jag har högerklickat på filen och valt kopiera men sedan så verkar det som att det inte händer någonting. Det går iallafall att lyssna på låtarna
Det går inte med iTunes (det kanske finns ngt hack) det är en medveten begränsning. Musikindustrin skulle nog inte bli så glada på apple ifall de erbjöd fildelning så smidigt. hehe det är ju samma sak med iPoden, det går ju inte att dra musik in i mappen från den heller.