Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

El-stötar vid uppdatering?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en G4 40GB, och varje gång jag kör in den i FireWiren på datorn och uppdaterar den så blir hela metallbaksidan av ipoden strömförande...

Är det bara ett fabrikationsfel för just min eller finns det andra som har det så?

  • Medlem
  • 2004-11-24 19:30

låter inte riktigt bra

Samma sak på alla mina tre ipods jag haft den senaste tiden.. Inte mkt att göra åt antar jag..

nähä, okej... Aja, det är bara att stå ut, men jag har fått ca fem stötar hittills, och börjar bli ganska irriterad. Får ha Podsleeven på medans den laddar.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-24 22:37
Ursprungligen av albin156:

nähä, okej... Aja, det är bara att stå ut, men jag har fått ca fem stötar hittills, och börjar bli ganska irriterad. Får ha Podsleeven på medans den laddar.

vintertid känns det som att man får stötar av allting ändå
men som sagt, inlämning kan nog vara hett.

  • Medlem
  • 2004-11-24 22:32

kan du inte lämna in den? det måste vara något som ligger mot skalet, ett fabriksfel

men vart lämnar jag in den då? Macoteket? Eller ska jag skicka den någonstans?
Mina öronsnäckor har också gått sönder, har gått in på depot.info.apple.com och beställt nya, men det vette fan hur den där sidan är uppbyggd :S

Fast det är inget stort problem, det är bara när den sitter i datorn, och det gör den inte ofta, så är det omständigt att lämna in så struntar jag i det

  • Medlem
  • 2004-11-25 19:35
Ursprungligen av albin156:

men vart lämnar jag in den då? Macoteket? Eller ska jag skicka den någonstans?
Mina öronsnäckor har också gått sönder, har gått in på depot.info.apple.com och beställt nya, men det vette fan hur den där sidan är uppbyggd :S

Fast det är inget stort problem, det är bara när den sitter i datorn, och det gör den inte ofta, så är det omständigt att lämna in så struntar jag i det

det spelar inte någon roll var du lämnar in den (så långe det är en apple försäljare), dom skickar ändå iväg den. de får inte fixa den själva, dom måste skicka iväg den till någon apple central.

1
Bevaka tråden