Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes till ipod

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om min ipod skulle tex bli stulen eller gå i tras.
så om jag då köper eller får en ny så kan man då sätta in den nya ipoden på siit itunes och få in alla låtar man hade på den tidaigare. för när man installerar itunes så skriver man in serial number som man har på poden. spelar d ingen roll eller?

Ja det borde vara lugnt. Men varför denna konstiga fråga??

Mvh Olof Wahlberg

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Ja det borde vara lugnt. Men varför denna konstiga fråga??

Mvh Olof Wahlberg

Jo ja tänkte byta upp mig till en 40 gig. och jag har ingen lust att sitta och lägga in och importera över 3000 låtar i itunes än en gång,

Ursprungligen av Orginel:

Jo ja tänkte byta upp mig till en 40 gig. och jag har ingen lust att sitta och lägga in och importera över 3000 låtar i itunes än en gång,

Men som sagt var varför skulle den bli "stulen" eller gå sönder, försäkringsbedrägerier är inget vi uppskattar att man diskuterar här på forumet. SÅ om det är det du tänker på så lägg av med det genast!

Men det kommer inte att bli några probs alls du kanske kommer att få upp en dialogruta som säger att iTunes inte känner igen denna iPod men då är det bara att svara jaja jag vet men jag vill ändå lägga in låtarna.

/Olof Wahlberg

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Men som sagt var varför skulle den bli "stulen" eller gå sönder, försäkringsbedrägerier är inget vi uppskattar att man diskuterar här på forumet. SÅ om det är det du tänker på så lägg av med det genast!

Men det kommer inte att bli några probs alls du kanske kommer att få upp en dialogruta som säger att iTunes inte känner igen denna iPod men då är det bara att svara jaja jag vet men jag vill ändå lägga in låtarna.

/Olof Wahlberg

Nej inge försäkringsbedrägerier..
men d e ju så många som hela tiden klagar över att det e problem med sina ipods att dom crashat osv,.
så att den går sönder och det går på garanti är inte omöjligt,

• Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-27 12:39

anar min vältränade näsa... fiffel?

Kan inte tänka mig för fem öre att det skulle bli problem. Ipod är ju tänkt att vara nån slags spegling av ditt Itunes-bibliotek så det är nog bara att trycka i den nya Ipoden och synka eller föra över det du vill. OM Itunes vill ha ett speciellt Ipod-serienummer så är det väl bara att intallera om Itunes. Själva musikbiblioteket där musikfilerna ligger raderas ju inte bara för att du slänger Itunes-programmet och alla inställningsfiler. Det är bara importera musiken igen sen...

1
Bevaka tråden