Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SHUFFLEfråga

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"Shuffle" var ju ett mycket välkommet tillskott i senaste uppgraderingen. Men kan man bara shuffla hela playlist??? Gillar inte när mina talböcker plötsligt och utan tillåtelse blandar sig i min rocksession.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-28 15:27

jag vet inte hur det är med ipod mini, men jag förmodar att det är samma som med iPod..
där kan man iaf gå in i inställningar där man kan välja blanda: på/av.. därefter kan du välja vilken skiva, artist eller vad du vill och på så sätt endast blanda det du valt..

Ursprungligen av xergio:

jag vet inte hur det är med ipod mini, men jag förmodar att det är samma som med iPod..
där kan man iaf gå in i inställningar där man kan välja blanda: på/av.. därefter kan du välja vilken skiva, artist eller vad du vill och på så sätt endast blanda det du valt..

I "Settings" Kan man välja: Shuffle on/off och albums eller songs. Men om man väljer shuffle i huvdmenyn så blandar den allt som finns i minin. Där finns inga alternativ... :rolleyes: Eller är det bara jag som fått hjärnblödning..?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-28 15:41
Ursprungligen av SixtenStolpskott:

"Shuffle" var ju ett mycket välkommet tillskott i senaste uppgraderingen. Men kan man bara shuffla hela playlist??? Gillar inte när mina talböcker plötsligt och utan tillåtelse blandar sig i min rocksession.

har inte testat ljudböcker, men som jag förstått det så skrev man någon speciell genre på dem, så att iPoden inte skulle blanda ihop dem med musikfiler.
kanske bara är jag som missuppfattat, men om det är så är min idé bättre

Ursprungligen av erik:

har inte testat ljudböcker, men som jag förstått det så skrev man någon speciell genre på dem, så att iPoden inte skulle blanda ihop dem med musikfiler.
kanske bara är jag som missuppfattat, men om det är så är min idé bättre

Mina talböcker ligger under genren "audio books". Ska leta lite och se om jag kan hitta mer på forumet. Har för mig att jag sett en massa om ljudböcker och problem.

"Inga armar, ingen kaka!"

1
Bevaka tråden