Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kyla?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

De stod på FAQ att den endast bör användas mellan 5-35 grader, men hur funkar den om man har den i en innerfick på vintern, när de är 15 grader kallt...?

finns de nån risk med det annat än att bateriet drar slut fort?

Hej mrblock, först och främst välkommen hit och jag hoppas att du kommer att trivas här!

Det finns en väldigt fin sökfunktion här på forumet och jag vet att det var uppe en tråd om detta innan, så testa och söka så kommer du får svar.

Mvh Olof Wahlberg

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Hej mrblock, först och främst välkommen hit och jag hoppas att du kommer att trivas här!

Det finns en väldigt fin sökfunktion här på forumet och jag vet att det var uppe en tråd om detta innan, så testa och söka så kommer du får svar.

Mvh Olof Wahlberg

jag har haft min i innerfickan och den funkar fortfarande fint

har just fått en U2 ipod fett cool

Ursprungligen av hammet92:

jag har haft min i innerfickan och den funkar fortfarande fint

har just fått en U2 ipod fett cool

2 iPod? Såg förövrigt att du kom från Djursholm

  • Oregistrerad
  • 2004-12-16 22:40

När kroppsvärmen värmer fickan så är det inte ett stort problem.

Men kommer den i kontakt med direkt går det iaf fort med 3g.

Det märker du på att kontrasten blir svagare.

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-12-16 23:10

Jag övertygad om att det inte är under 5 grader där du har din iPod, förutsatt att du har den i innerfickan av jackan. Att ha dom i byxfickorna kanske är lite tveksamt om det blir en riktig vargavinter

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-17 00:58
Ursprungligen av cruZZade:

Jag övertygad om att det inte är under 5 grader där du har din iPod, förutsatt att du har den i innerfickan av jackan. Att ha dom i byxfickorna kanske är lite tveksamt om det blir en riktig vargavinter

ja, för de tendenserna finns ju, hähä.
i dagarna smälte/regnade mycket av snön bort i Luleå

Ursprungligen av erik:

ja, för de tendenserna finns ju, hähä.
i dagarna smälte/regnade mycket av snön bort i Luleå

Men säg att han vill använda den på nyårsafton? Som du vet lyckas det alltid bli 30 grader kallt när man ska ner till norra hamn och se fyrverkerierna, då kan nog menyerna bli rätt sega. Min kompis Mini började krångla igår efter att han hade haft den i sin jackficka, och då var det bara ett par grader kallt. Och den här killen bodde ju i Täfteå, jag har ingen aning, men det låter som om det skulle ligga i västerbottens inland, där kan vi snacka vargavinter...

  • Oregistrerad
  • 2004-12-17 14:59
Ursprungligen av Mechanix:

Och den här killen bodde ju i Täfteå,

OT

VART LIGGER DET?!?!?

Ja menyerna blir ju sega. Men hur mycket påverkas egentligen batteriet. Är det för att typ den där syran iniuti fryser?? i sådant fall borde den ju "ladda upp sig" när man gick in i värmen. eller?

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-12-17 15:04
Ursprungligen av Mechanix:

Men säg att han vill använda den på nyårsafton? Som du vet lyckas det alltid bli 30 grader kallt när man ska ner till norra hamn och se fyrverkerierna, då kan nog menyerna bli rätt sega. Min kompis Mini började krångla igår efter att han hade haft den i sin jackficka, och då var det bara ett par grader kallt. Och den här killen bodde ju i Täfteå, jag har ingen aning, men det låter som om det skulle ligga i västerbottens inland, där kan vi snacka vargavinter...

Vem är så asocial att han springer runt med en mp3-spelare på nyårsafton?

  • Oregistrerad
  • 2004-12-17 15:13
Ursprungligen av cruZZade:

Vem är så asocial att han springer runt med en mp3-spelare på nyårsafton?

A man got to do what a man got to do

//C

1
Bevaka tråden