Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lång leveranstid på Ipod nu i juletid?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-28 18:02

Beställde ett antal ipod 40Gb av MACSUPPORT för dryga en och en halv månad sedan. Dessa har fortfarande inte dykt upp. Macsupport säger att de inte kan göra något åt det då apple tiger som muren och inte vill ge någon preliminär leveranstid. Låter konstigt tycker jag. Anledningen till att jag beställt från macsupport är att vi har dem som leverantör av all hårdvara vi köper, så jag tyckte det var käckt att låta dem ta hand om min lilla ipod order när jag ändå skulle beställa lite andra saker i företagets namn. Hur är det med er som beställt "privat" från applestore nu i juletid,.. som vanligt eller en lång väntan?

Ursprungligen av calotrix:

Beställde ett antal ipod 40Gb av MACSUPPORT för dryga en och en halv månad sedan. Dessa har fortfarande inte dykt upp. Macsupport säger att de inte kan göra något åt det då apple tiger som muren och inte vill ge någon preliminär leveranstid. Låter konstigt tycker jag. Anledningen till att jag beställt från macsupport är att vi har dem som leverantör av all hårdvara vi köper, så jag tyckte det var käckt att låta dem ta hand om min lilla ipod order när jag ändå skulle beställa lite andra saker i företagets namn. Hur är det med er som beställt "privat" från applestore nu i juletid,.. som vanligt eller en lång väntan?

Har väntat länge på något svar i denna tråd.

För det är så att jag beställde en iPod 20GB och en Mini för ca 1 vecka sedan.
Har inte hört något från Apple förrän idag. Fick ett mail där det stod att dom var
skickade och att dom skulle komma till dörren om ca 8-9 arbetsdagar.

Fast dom var också väldigt noga med att påpeka att det kunde ta lite längre tid.

Så jag väntar med spänning...

Calotrix, har du fått dina?

Hmm känns ju lagom roligt med dessa långa lev.tider, Beställde en Ipod Mini idag från Apple store, undra när den behagar att dyka upp... :rolleyes:

Tullavgift? Från USA

Tja vad e det flr tullavgift som det blir om man beställer från USA?? hur mycket brukar den ligga på?? Funderar på en ipod mini:D

Ursprungligen av SluttyHoeTimbo:

Tja vad e det flr tullavgift som det blir om man beställer från USA?? hur mycket brukar den ligga på?? Funderar på en ipod mini:D

Ingen aning. Ett tips kan ju annars vara att köpa en ny på Tradera.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-30 23:58

Min iPod var i Tyskland igår kväll om man kollar på tracking-info för mitt paket Borde väl dyka upp här på torsdag eller fredag då antar jag

Ursprungligen av cruZZade:

Min iPod var i Tyskland igår kväll om man kollar på tracking-info för mitt paket Borde väl dyka upp här på torsdag eller fredag då antar jag

Vart kan man kolla sådant?

1
Bevaka tråden