Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skit-hörlurar

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

SKIT-MP3.... Köpte den igår och hörlurarna är redan sönder... HATAR DEN!!!!!!!!!!!

  • Oregistrerad
  • 2004-12-01 19:53

Fin kvalitet på Apples produkter måste jag säga

Inte hörlurarna...

HAHA! kastade dom allt vad jag hade i väggen (damp-anfall) så att mekaniken (eller vad det heter) ramlade ur på hörluren som funkade. Ploppade tillbaks den och nu funkar dom!

Mina är sprängda efter några veckors jobb, och då har jag ändå kvar volymspärren. Fett!

Om dina hörlurar är trasiga p g a fabrikationsfel kan du reklamera dom hos apple och få nya.

mm, ska göra det. Men dom e lagade!
Men det var fel på dom så jag ska ändå ta ut nya.

mp3 spelar suger för att hörlurarna går sönder?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-01 21:40

tenderar man att dampa ska man nog hålla sig ifrån all form av (dyr) elektronisk utrustning

kan ju tillägga att mina nog lär hålla i evigheter eftersom jag bara använt dem en gång för att testa. gillade inte ljudet i dem överhuvudtaget. iofs, det är ju det generella för standardlurar, av egen erfarenhet.

red: kör också Koss the plug. är så grymt nöjd :>

  • Oregistrerad
  • 2004-12-01 22:30

Förstår inte riktigt hur ni lyckas ta sönder apples orginal lurar, har haft mina nu i över 7 månader och har ingen volymspärr och de funkar hur bra som helst

Raptor

  • Medlem
  • 2004-12-01 23:20

apple har grym serivice, men hörlurarna suger, har fått 8st nya hittills (levereras på 24timmar)
på alla har den vänstra börjat ge ifrån sprakande oljud... man behöver inte skicka in sina gamla..

fast nu kör jag koss the plug

1
Bevaka tråden