Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bild på Guld Mini iPod tack!

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag funderar på att köpa en iPod mini Guld och skulle väldigt gärna se en bild på den först och inte apples bilder. jag tror inte dom är så verklighetstrogna.
Så om någon har en guld iPod mini så kan ni väl skicka in en bild. jag har inte hittat någon här på forumet...

  • Oregistrerad
  • 2004-10-22 19:26

guld är typ minst populä'ra färgen.. har aldrig sett en bvild på den faktiskt, förrutom aplpes då

Det finns en bild på den i MP3 för alla (tidning).
Är väl lite mer orange/gul än bilden från Apple, rätt snygg faktiskt.

  • Medlem
  • 2004-10-23 10:21

Den ser väldigt bronsfärgad ut, inte guld iaf. Smakfråga men jag tycker inte den är speciellt snygg.

  • Medlem
  • 2004-10-25 10:22

den är ju hur snygg som helst, näst snyggast om ni frågar mig. jag valde mellan den och den gröna som jag har nu.

  • Medlem
  • 2004-10-25 17:02
Ursprungligen av garp:

den är ju hur snygg som helst, näst snyggast om ni frågar mig. jag valde mellan den och den gröna som jag har nu.

Gaah, då har vi verkligen olika smak. Själv valde jag mellan blå och grön, valde till slut den blå. Tyckte den var underbar, fast ångrade mig att jag inte beställde den gröna just då. Sen beställde min kompis den gröna, var ju inte alls snygg. Ser knappt grön ut ju. Samma sak med guld. De enda färgerna som motsvara de på Apples sida är bara blå, silver och rosa ju...

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-25 17:03
Ursprungligen av 8fps:

Gaah, då har vi verkligen olika smak. Själv valde jag mellan blå och grön, valde till slut den blå. Tyckte den var underbar, fast ångrade mig att jag inte beställde den gröna just då. Sen beställde min kompis den gröna, var ju inte alls snygg. Ser knappt grön ut ju. Samma sak med guld. De enda färgerna som motsvara de på Apples sida är bara blå, silver och rosa ju...

Jag hoppas att ingen blir avskräckt från att köpa den rätta färgen, grön, efter det där meddelandet För den är riktigt fin

Som svar på topicen: http://www.ipodbattery.com/ipodminiinstall.html visar hur man monterar isär just den guldfärgad iPod mini. Den är helt ny, har tillochmed kvar den skyddande plastgrejen över hjulet!

  • Medlem
  • 2004-10-26 16:12
Ursprungligen av Spiken:

Jag hoppas att ingen blir avskräckt från att köpa den rätta färgen, grön, efter det där meddelandet För den är riktigt fin

Som svar på topicen: http://www.ipodbattery.com/ipodminiinstall.html visar hur man monterar isär just den guldfärgad iPod mini. Den är helt ny, har tillochmed kvar den skyddande plastgrejen över hjulet!

Verkar bara vara ur vissa vinklar samt rätt ljus som man ser den riktigt färgen på grön/guld. Jaja, man kan ju gilla den färgen då oxå men men, inte jag...

Har beställt en silver istället
Men tack ändå?

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-25 17:40
Ursprungligen av Gargoule:

Har beställt en silver istället
Men tack ändå?

Okej Jag vidhåller ändå att den gröna är finast!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-25 19:02

blå är finast ju

rosa är snyggast. så är det bara

hittade en bild på en guldfärgad iaf

Ursprungligen av Glottis:

rosa är snyggast. så är det bara

hittade en bild på en guldfärgad iaf

bra jobbat
den va juh snygg... skulle nog kunna byta min silver mot en guld tror ja

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-26 16:19
Ursprungligen av skummis:

hehe, ser ju mer bajsbrun ut

Ursprungligen av kainen:

hehe, ser ju mer bajsbrun ut

haha... du borde nog ändra lite på dina kostvanor låter det som

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-27 11:20
Ursprungligen av skummis:

haha... du borde nog ändra lite på dina kostvanor låter det som

haha... ot men kul iaf

En annan bild

Fiin.
Sj tycker jag att den guld är den absolut snyggaste,

  • Medlem
  • 2004-10-26 17:13

min gröna skiftar liksom mellan ljust grön och guld-grön. det är riktigt snyggt.

Spongebob Squarepants for president!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-27 18:26

Silver är the original and only.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-27 19:50

Har själv guld, och har sett silver några gånger förut. Skulle aldrig (även nu efter 6 månader) byta den mot en silver. Guld är så överlägset mycket finare än silver för min del.
Har inte sett de andra färgerna.

Raptor

lol skummis
jag tycker den ser riktigt snygg ut

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-28 08:15

personligen tycker jag att guld är för mycket bling bling... inte snyggt.

Är det någon som har någon bild på den gröna minin?

1
Bevaka tråden