Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsluta Spellista G4 20Gig?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå.. köpte till min förnöjenhet en fin iPod för 3 dagar sedan..

riggade spellistor efter Genres.. men nu på väg till kneget uptäckte jag till min förvåning att det inte verkar avbryta en spellista..?

Jag trodde att den packat ihop då jag inte kunde trycka på Meny för att hoppa ur spel läget...

Men efter en del klickade på >>| knappen så hade till slut de 400 låtarna klickats igenom.. och den avslutades..

Det måste väl för guds skull gå att avbryta på ett enklare sätt en att klicka slut alla låtar i en sån spellista? eller?!

Tack på förhand!!!

det är väl bara att trycka på pause. Sen menu, välja nån annan musik och spela den! eller låta ipoden sova lite (hålla in play/pause några sek)

förstår inte ditt problem. Vill du sluta lyssna på en spellista?

Ursprungligen av tajroo:

det är väl bara att trycka på pause. Sen menu, välja nån annan musik och spela den! eller låta ipoden sova lite (hålla in play/pause några sek)

förstår inte ditt problem. Vill du sluta lyssna på en spellista?

stämmer.

Om man spelar en spel lista med låt oss säga 400 låtar...

om jag vill avbryta den efter 10 låtar.. så verkade "meny" knappen "död" .. den reagerade ej på knapptryckning...

så jag spolade förbi alla 400 låtar för att avsluta.. och det kan ju inte vara det enklaste sättet?!

nu verkar det fungera... jag somnade med iPoden men sovtimer på 60 minuter-- -och sedan drog jag igång den för o lyssna på väg till jobbet.. och då som sagt knasade det.. men nu verkar det funka..

jaja... kanske skulle testat lite mer innan jag la ut en tråd.. men jag blev lite upprörd och villa ha support...

• Medlem
  • 2004-12-03 18:48

• Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-03 20:14
Ursprungligen av alal:

förmodligen forumets mest onödiga svar (med detta på andra plats? )

1
Bevaka tråden