Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fungerar Itrip Mini Till En Portabel Dvd Spelare?!?!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tja, det var det jag ville veta.

  • Medlem
  • 2004-12-04 10:47

Troligen inte då du nog måste ha frekvenserna inlagda sen innan, dvs på iPoden. Men kolla Belkins variant, den fungerar till alla ljudkällor..(?)

  • Medlem
  • 2004-12-04 11:14

Jag tror inte det funkar ifall inte din portabla dvdspelare har en inbyggd radio oxå. Det krävs en fm-sändare för att det ska funka.

/PeJy

  • Medlem
  • 2004-12-04 17:07
Ursprungligen av pejy:

Jag tror inte det funkar ifall inte din portabla dvdspelare har en inbyggd radio oxå. Det krävs en fm-sändare för att det ska funka.

/PeJy

Du har nog fått det om bakfoten här...

En iTrip är en FM-sändare. Den fungerar bara till iPod (som inte har inbyggd radio), och den ger bara möjligheten att spela musik till en radio, inte lyssna på radio i iPoden.

  • Medlem
  • 2004-12-04 23:15

vilken bakfot?

Jag säger ju att det inte funkar ifall inte dvdspelaren har en radio eftersom itripen SÄNDER ut radiosignaler som det krävs en fmsändare för att ta emot.

PeJy

  • Medlem
  • 2004-12-05 13:53

Jag tror att vad dou_sann undrade var om man kan koppla iTripen till DVD-spelaren hörlursuttag. I vilket fall som helst så är svaret nej.

  • Medlem
  • 2004-12-05 14:54
Ursprungligen av Ion:

Jag tror att vad dou_sann undrade var om man kan koppla iTripen till DVD-spelaren hörlursuttag. I vilket fall som helst så är svaret nej.

Så uppfattade jag frågan med.

Ursprungligen av Ion:

Jag tror att vad dou_sann undrade var om man kan koppla iTripen till DVD-spelaren hörlursuttag. I vilket fall som helst så är svaret nej.

det var precis vad jag menade..=). vet ni någon annan fm sändare som kan fungera?

Belkin har en som fungerar

1
Bevaka tråden