Svägerskan är i NY, USA nu och ska köpa en 40gb till mig. Hon kan inget om dessa saker, men nu ringde hon fr någon elektronikaffär och räckte över telefonen till en indiskförsäljare som stod på sig benhårt att jag måste ha en internationell version som kostar 499 USD (40 gb kostar 399 usd hos apple.com).. antagligen försökte han väl bara lura på mig en photo..
PS1: men nu ringer hon igen fr en annan affär där de säger att för 399 usd får man bara själva podden, inte hela paketet m docka, sladdar etc, det kostar 475 usd! :eek:
hon har inte tid att ta sig t apple affären i soho.. någon som vet vad det här handlar om?! låter ju helt sjukt att de itne skulle sälja appels paket utan ta ut själva podden för sig..
snabb hjälp, snälla!
PS2: Pjuh!! Nu ringde hon o sa att hon hittat hela kittet för 399 usd.. PJUH! Däremot lyckades hon inte få tag i en iTrip till vettigt pris, alla försäljare sa att hon behövde köpa ngn variant för 80 usd! (dubbla priset) . vilka j***a skojjare! JAG HAR EN 40 GB.. TRALA-LA-LA-LA.. JAG HAR EN IPOD 40 GB.. TRALALA-LALA-LALA ..