Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
jag har Sony MDR EX-71-hörlurar, när jag har nån mode på EQ:n, tex bass booster så blir ljudet kasst, asså det "knastrar" vid bass-beaten, hade en sony mz-n1-spelare innan o den hade bättre bas? ska det vara så här?
jag har Sony MDR EX-71-hörlurar, när jag har nån mode på EQ:n, tex bass booster så blir ljudet kasst, asså det "knastrar" vid bass-beaten, hade en sony mz-n1-spelare innan o den hade bättre bas? ska det vara så här?
Instämmer!
Hade En Jens Of Sweden förut Med Koss The Plug och det var fett mycket mer bas i den spelaren... Finns det ingen isnställning man kan trimma lite för att få mer bas?
om spåret redan har höga registernivåer och man försöker "bre på ännu mer" med en EQ, så riskerar man ju att det peakar, att nivåerna blir på tok för höga, och då distar det.
jäkligt trist.
om spåret redan har höga registernivåer och man försöker "bre på ännu mer" med en EQ, så riskerar man ju att det peakar, att nivåerna blir på tok för höga, och då distar det.
jäkligt trist.
Mm, det är trist. Fast man kan lätt fixa det genom att säka grundvolymen med tex. mp3Gain. Funkar för mig i alla fall.